Tesco testuje nowy program lojalnościowy
Sieć sklepów Tesco testuje w swoich placówkach nowy program lojalnościowy dla klientów.
POWIĄZANE TEMATY
- Były prezes Tesco Polska produkuje dziczyznę. "Realizuję swoje marzenia i pasje"
- Ryszard Tomaszewski: Nie wracam do handlu, buduję rodzinny biznes
- Solidarność Tesco nie zgadza się na propozycję podwyżek przedstawioną przez zarząd sieci
- Tesco zredukuje powierzchnię sklepów w Polsce o kolejne 44 tys. mkw.
- Program jest na razie w fazie testowej. Zakłada przyznawanie nagród za zebrane punkty. Na początek wprowadziliśmy go w trzech sklepach na południu Polski. Na razie nie wiemy, czy się sprawdzi i zostanie w sieci dłużej, ponieważ ciągle ulega modyfikacjom. Jak wypracujemy optymalny model, wprowadzimy go we wszystkich placówkach - mówi Przemysław Skory z Tesco.
Autorem programu jest brytyjska agencja Dunnhumby. Firma Tesco rozpoczęła swoją działalność w Polsce w listopadzie 1995 roku jako inwestor strategiczny sieci supermarketów Savia. Obecnie sieć handlowa Tesco to ponad 300 sklepów, 23 stacje benzynowe oraz trzy centra dystrybucyjne.

KOMENTARZE: (1)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (1)