Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Tesco w I półroczu: Budowa zrównoważonego biznesu, zmniejszanie zużycia plastiku

Sieć handlowa Tesco Polska w pierwszym półroczu 2019 roku koncentrowała się na budowaniu zrównoważonego biznesu, czego wynikiem jest m.in zamknięcie 32 nierentownych sklepów. Ponadto sieć pracowała nad zmniejszeniem plastiku w swoich sklepach oraz nad dopasowaniem asortymentu do potrzeb klientów. 


Tesco w I półroczu: Budowa zrównoważonego biznesu, zmniejszanie zużycia plastiku
fot. shutterstock

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 09-07-2019, 10:43

- W minionych miesiącach koncentrowaliśmy się na jak najlepszym dopasowywaniu oferty do potrzeb klientów. Dotyczyło to m.in. oferty sezonowej – tu warto wspomnieć o ofercie grillowej, w której pojawiły się nowe, a często poszukiwane przez klientów produkty, takie jak świeże mięsa w marynatach, różne warianty surowych kiełbasek, a także oferta burgerów dostępnych w różnych wariantach, w tym nowości takie jak burger wołowy o smaku chorizo czy burger wołowy cynamonowy - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Biuro Prasowe Tesco Polska.

- Pracowaliśmy również i stale pracujemy nad udoskonalaniem oferty marki własnej – przykładem może być odświeżenie i zmiana opakowań 27 linii makaronów durum marki Tesco, które stanowią prawdopodobnie najszerszą ofertę z tego segmentu na rynku sieci spożywczych - dodaje sieć.

- W sklepach kontynuowaliśmy prace nad wzmacnianiem ekspozycji produktów, które podczas codziennych zakupów mają największe znaczenie dla klientów, co pozwala im dokonywać jeszcze wygodniejszych i tańszych zakupów - informuje biuro.

Na początku roku sieć handlowa Tesco Polska informowała o swoich zobowiązaniach dotyczących zmniejszenia negatywnego wpływu opakowań plastikowych na środowisko. Firma chce, aby do 2025 roku wszystkie produkty marki własnej były w 100% możliwe do ponownego przetworzenia. Chce także ograniczyć skalę produkcji odpadów opakowaniowych w swoich sklepach.  Dodatkowo we wszystkich restauracjach samoobsługowych Bistro sieć zrezygnowała z jednorazowych sztućców i naczyń i zastąpiła je zamiennikami bardziej przyjaznymi środowisku. 

- W kwietniu rozpoczęła się 6 edycja programu grantowego „Decydujesz, pomagamy”, w którym aktywni mieszkańcy oraz lokalne społeczności mogą zgłaszać swoje projekty na rzecz własnego regionu. W głosowaniach w sklepach Tesco klienci wybiorą najlepszy projekt, który otrzyma grant na realizację swoich działań - podaje Biuro Prasowe.

Tesco po raz kolejny opublikowało również dane o marnowaniu żywności i przekazywaniu nadwyżek produktów. Sieć podaje, że w ciągu dwóch lat skala marnowania żywności w sklepach Tesco spadła o 41%. 

- Stale pracujemy nad budowaniem zrównoważonego biznesu, osiągającego określone progi rentowności, dlatego też w styczniu informowaliśmy o decyzji o zamknięciu 32 nierentownych sklepów, w czerwcu zaś przekazaliśmy pracownikom plany dotyczące zamknięcia 4 sklepów i centrum dystrybucyjnego w Komornikach k. Poznania - informuje Tesco Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Tesco RSS ALERT    /    Tesco Polska RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.81.69.220
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.