Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Tesco: Wartość e-koszyka przed świętami jest 4-5 razy większa niż tego w stacjonarnym hipermarkecie

Okres przedświąteczny, ale i kolejne zimowe tygodnie to czas szczególnej popularności zakupów z dostawą do domu. - W Tesco Ezakupy nad przygotowywaniem zakupów i dostarczaniem ich do domów klientów pracuje latem łącznie ok. 600 osób. W grudniu zaś liczba ta rośnie do 1000. Zamówień jest więcej, rośnie wartość koszyka – potrzebujemy zatem więcej pracowników, by odpowiadać na zapotrzebowanie ze strony kupujących” – mówi Maciej Hodowany, menadżer ds. sprzedaży internetowej w Tesco Polska.

Tesco: Wartość e-koszyka przed świętami jest 4-5 razy większa niż tego w stacjonarnym hipermarkecie
Fot. shutterstock

– Jeśli zainteresowanie zakupami online będzie w tym roku tak duże, jak przed minionymi świętami, to najpopularniejsze terminy dostaw na 22 czy 23 grudnia zostaną zarezerwowane już na dwa tygodnie przed Wigilią – mówi Maciej Hodowany, menadżer ds. sprzedaży internetowej w Tesco Polska.

Świąteczne zakupy online od tych „stacjonarnych” różnią się głównie skalą. – Klienci zamawiając produkty zwykle chcą uzupełnić lodówki na dłuższy czas. Stąd wartość koszyka internetowego jest 4-5 razy większa niż tego w stacjonarnym hipermarkecie – mówi Maciej Hodowany. Co ciekawe, duże zainteresowanie zakupami online utrzymuje się także w styczniu i lutym.

– Przyczyna jest prozaiczna – to miesiące zimowe, więc skoro nie musimy wychodzić na zewnątrz, chętnie skorzystamy z możliwości dostarczenia zakupów do domu” – dodaje Hodowany. Przykładowo, w styczniu e-zakupy notują o jedną trzecią więcej dostaw w porównaniu z czerwcem czy lipcem.

Dla części klientów dużym udogodnieniem będzie możliwość zamówienia świeżych czy mrożonych produktów kojarzących się typowo ze świętami, jak uszka czy pierogi. Samochody Tesco wyposażone są bowiem w chłodnie i mroźnie dla zapewnienia odpowiedniej temperatury.

Tesco Ezakupy działa w największych miejskich aglomeracjach, dostarczając zakupy z szerokiej oferty hipermarketów Tesco. W zasięgu usługi jest ok. 10 milionów Polaków. W okresie przedświątecznym Tesco realizuje dostawy do 23 grudnia. Usługa odbioru w sklepie Click&Collect dostępna jest do godziny 12:00 w Wigilię, 24 grudnia. Z kolei 31 grudnia dostawy do domu i z odbiorem w sklepie realizowane będą do 17:00.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Tesco RSS ALERT    /    e-zakupy RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.234.88.196
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.