Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco wejdzie w rynek jogurtów

  • Autor: mediamikser.pl
  • Data: 23-03-2011, 13:11
Tesco wejdzie w rynek jogurtów

Sieć Tesco chce wprowadzić do sprzedaży jogurty pod własną marką Yoo. W ten sposób spółka chce zaistnieć na rynku wartym w Wiwlkiej Brytanii 1,2 mld funtów - informuje mediamikser.pl, za brandrepublic.com.

Brytyjska sieć chce dzięki nowej marce zagrozić pozycji takich marketerów jak Danone czy Muller i rozruszać statyczny od dawna rynek.

Tesco nie ujawniło na razie ceny nowych produktów. Z szacunków Kantar Worldpanel wynika, że brytyjski segment jogurtów wart jest rocznie 1,2 mld funtów.

Linia Yoo składa się z 21 produktów, m.in. niskotłuszczowych i beztłuszczowych, a także z owocami i chrupkami czekoladowymi - podaje portal.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 467) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH