REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Tesco wprowadza program Perfectly Imperfect do 230 sklepów

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 15-03-2017, 13:14
Tesco wprowadza program Perfectly Imperfect do 230 sklepów
fot. materiały prasowe Tesco

Tesco informuje, że Perfectly Imperfect – inicjatywa, którą sieć w styczniu wprowadziła pilotażowo w 14 sklepach – okazuje się strzałem w dziesiątkę. Klienci docenili zalety nieidealnych warzyw i owoców i chętnie po nie sięgają, dlatego sieć zdecydowała się rozszerzyć program i wprowadzić go do 230 sklepów w całym kraju.

REKLAMA

Po kilku tygodniach od startu akcji Perfectly Imperfect nieperfekcyjne warzywa i owoce zyskały popularność. W „pilotażowych” hipermarketach Tesco średnio 1 na 10 kilogramów sprzedawanych buraków i marchwi to właśnie „nieidealne” warzywa. W sklepach mniejszego formatu – w kategorii buraków co piąte warzywo  należy do grona „nieperfekcyjnych”, natomiast w przypadku marchwi – co siódme.  Jabłka „Perfectly Imperfect” stanowią średnio jedną trzecią sprzedaży swojego najbliższego „perfekcyjnego” odpowiednika.

Celem Tesco jest zapobieganie marnowaniu żywności, dlatego firma wdrożyła program Perfectly Imperfect, w którym zachęca klientów do kupowania nieidealnych owoców i warzyw.

Program Perfectly Imperfect obejmuje jabłka, buraki, marchewki i ziemniaki, które wyglądem i kalibrem nieco odbiegają od tego, do czego przyzwyczaili się klienci. Akcja cieszy się dużą popularnością w Wielkiej Brytanii, a w styczniu tego roku program został wprowadzony do 50 sklepów w Europie Środkowej, w tym 14 w Polsce. W Polsce, jako pierwszym kraju regionu, zdecydowano o rozszerzeniu zasięgu akcji i wprowadzeniu jej w większej liczbie sklepów.

 

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • jaś 23-03-2017, 08:54:
Żadne odkrycie. Ponad 10 lat temu robiłem to z ziemniakami. Większość ludzi wybierała te większe i był problem z tymi średnimi około 5 cm i mniejszymi. Wystarczyło przebrać i zrobić osobny sort wielkości do 4 cm, rozeszły się jak ciepłe bułeczki. Zaskakujące (nie dla mnie) było to, że z tych powyżej 4 cm większość klientów przestała przebierać te większe ziemniaki tylko nabierali wszystkie.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 459) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH