Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco wprowadza program Perfectly Imperfect do 230 sklepów

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 15-03-2017, 13:14
Tesco wprowadza program Perfectly Imperfect do 230 sklepów
fot. materiały prasowe Tesco

Tesco informuje, że Perfectly Imperfect – inicjatywa, którą sieć w styczniu wprowadziła pilotażowo w 14 sklepach – okazuje się strzałem w dziesiątkę. Klienci docenili zalety nieidealnych warzyw i owoców i chętnie po nie sięgają, dlatego sieć zdecydowała się rozszerzyć program i wprowadzić go do 230 sklepów w całym kraju.

Po kilku tygodniach od startu akcji Perfectly Imperfect nieperfekcyjne warzywa i owoce zyskały popularność. W „pilotażowych” hipermarketach Tesco średnio 1 na 10 kilogramów sprzedawanych buraków i marchwi to właśnie „nieidealne” warzywa. W sklepach mniejszego formatu – w kategorii buraków co piąte warzywo  należy do grona „nieperfekcyjnych”, natomiast w przypadku marchwi – co siódme.  Jabłka „Perfectly Imperfect” stanowią średnio jedną trzecią sprzedaży swojego najbliższego „perfekcyjnego” odpowiednika.

Celem Tesco jest zapobieganie marnowaniu żywności, dlatego firma wdrożyła program Perfectly Imperfect, w którym zachęca klientów do kupowania nieidealnych owoców i warzyw.

Program Perfectly Imperfect obejmuje jabłka, buraki, marchewki i ziemniaki, które wyglądem i kalibrem nieco odbiegają od tego, do czego przyzwyczaili się klienci. Akcja cieszy się dużą popularnością w Wielkiej Brytanii, a w styczniu tego roku program został wprowadzony do 50 sklepów w Europie Środkowej, w tym 14 w Polsce. W Polsce, jako pierwszym kraju regionu, zdecydowano o rozszerzeniu zasięgu akcji i wprowadzeniu jej w większej liczbie sklepów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • jaś 23-03-2017, 08:54:
Żadne odkrycie. Ponad 10 lat temu robiłem to z ziemniakami. Większość ludzi wybierała te większe i był problem z tymi średnimi około 5 cm i mniejszymi. Wystarczyło przebrać i zrobić osobny sort wielkości do 4 cm, rozeszły się jak ciepłe bułeczki. Zaskakujące (nie dla mnie) było to, że z tych powyżej 4 cm większość klientów przestała przebierać te większe ziemniaki tylko nabierali wszystkie.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 793) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH