REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Tesco wprowadzi markę Organic w większości kategorii produktowych

  • Autor: Łukasz Stępniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 09-10-2008, 08:41
Tesco wprowadzi markę Organic w większości kategorii produktowych

Sieć Tesco chce wprowadzić ekologiczną markę własną Tesco Organic w niemal wszystkich kategoriach produktów znajdujących się na półkach jej polskich sklepów. Wkrótce pojawią się tam także produkty dietetyczne pod brandem Tesco Light Chosen.

REKLAMA

Brytyjskie placówki sieci oferują produkty ekologiczne i light pod marką sieci już od wielu lat. W Polsce pierwsze 60 wyrobów pod szyldem Tesco Organic pojawiło się wiosną 2008 r. Obecnie Tesco postanowiło znacznie poszerzyć ich portfolio. Już wkrótce klienci będą mogli wybierać pomiędzy produktem markowym, a wyrobem ekologicznym pod brandem sieci w niemal wszystkich kategoriach towarów w sklepach brytyjskiego operatora.

- W ciągu 2-3 tygodni na półki naszych sklepów trafią wafle ryżowe pod marką Organic Tesco. Następne produkty będą trafiać do naszych placówek systematycznie przez kolejne miesiące. Tuż przed świętami będzie ich trochę mniej, ale już od początku 2009 r. przyspieszymy z wprowadzaniem na półki kolejnych produktów - wyjaśnia Katarzyna Karpińska, project menager w Tesco Polska.

Obecnie marka Tesco Organic to 60 linii produktowych w tym m.in. owoce, warzywa, czekolady, miody, ciastka czy przyprawy. - Produkty są produkowane zarówno przez certyfikowanych dostawców w Polsce jak i całej Europie m.in. Wielkiej Brytanii, Włoszech czy Czechach - tłumaczy Katarzyna Karpińska.

Niestety nie wszyscy klienci Tesco mogą w tej chwili kupić tego typu wyroby. Jedynie w 60 wybranych sklepach tej sieci (w większości hipermarketach i kilku supermarketach działających w centrach miast) można znaleźć specjalny dział z produktami pod marką Tesco Organic. - W hipermarketach jest dużo miejsca, które można wykorzystać na dział z ekologiczną czy organiczną żywnością. Wprowadzenie nowego towaru do supermarketu oznacza, że musi on wypchnąc z półki inny produkt. A taką decyzję należy dobrze przemyśleć - wyjaśnia przedstawicielka Tesco. - W dużych miastach gdzie funkcjonują nasze hipermarkety jest największe zapotrzebowanie na produkty ekologiczne.

Jednocześnie Karpińska zaznacza, że Tesco nie chce ograniczać się do wspomnianych 60 placówek. - Mamy w Polsce ponad 300 sklepów. W miarę rozwoju rynku i wzrostu zapotrzebowania na produkty ekologiczne będziemy je wprowadzać do kolejnych punktów sprzedaży, w tym do mniejszych formatów.

Przedstawicielka Tesco nie chce jednak zdradzić do ilu nowych placówek trafią produkty pod marką Organic w najbliższym czasie. - W pierwszej fazie może to być 20 sklepów, a w następnej kolejne 50. Nie jestem tego w stanie określić.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 158) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH