Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco wydało na reklamę w TV kolejne 7 mln zł

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 20-05-2013, 11:32

Już drugi tydzień z rzędu Tesco znalazło się w zestawieniu TOP 10 marek z największymi wydatkami na reklamę telewizyjną. Według danych Nielsen za okres 6-12 maja (czyli wtedy, gdy wystartowała kampania "Ciach") sieć przeznaczyła na ten cel aż 7,2 mln zł. Tydzień wcześniej było to 7,9 mln zł.

Według oficjalnych cenników stacji TV, łącznie w badanym okresie na reklamę żywności wydano 108 518 222 zł. Tesco, to jedyna sieć handlowa, która znalazła się w zestawieniu. Pierwsze miejsca niezmiennie okupowane sią przez operatorów komórkowych (Orange - 12,9 mln zł, T-Mobile - 9,3 mln zł).

Jak już pisaliśmy, nowa kampania Tesco ma nie tylko dostarczyć klientom produkty w niskich cenach, ale także napędzić sprzedaż sklepów w sytuacji ostrego spowolnienia gospodarczego i ograniczenia zakupów przez polskich konsumentów. Jednocześnie duże obniżki cen mają pomóc brytyjskiemu operatorowi w walce o klientów z sieciami dyskontów. W ramach szeroko zakrojonej akcji promocyjnej sieci Tesco "Ciach!" firma zakłada obniżkę nawet 5000 produktów w każdym z 450 sklepów sieci na terenie kraju.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • nie kupuje w tesco 21-05-2013, 18:09:
Pic na wodę, fotomontaż. Konkurencja, np. Stokrotka, również obniżyła ceny, ale poza jednym artykułem, cicho. Zamiast wydawać miliony na propagandę, lepiej obniżyć więcej cen, zamiast zatrudniać celebrytów, lepiej zrobić lepsze promocje czy wprowadzić nowe produkty. Biedronka oszczędza na gazetkach, kartach płatniczych, przez co, ceny są niższe i jakoś na brak klientów, nie narzeka.
  • Ada 21-05-2013, 15:19:
Ja również jestem zadowolona z akcji Tesco, w końcu lepszy rydz niż nic :).
Obecnie podpał Carrefour i Real jest strasznie drogo, produkty są kiepskiej jakości a na hali sprzedaż jest po prostu brudno.
  • Patryk 21-05-2013, 14:38:
Kampania reklamowa "ciach" przecenia mocno wybrane produkty a nie jak wszyscy myślą wszystkie produkty.
Ja jestem zadowolony bo artykuły które kupuję są przecenione i cena kształtuje się na poziomie jakie ma ceny Auchan.

Zobacz wszystkie komentarze (4)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 340) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH