Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco wydało prawie 8 mln zł na reklamę w telewizji

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 09-05-2013, 23:22

W okresie od 29 kwietnia do 5 maja sieci handlowe mocno zwiększyły swoje wydatki reklamowe. Według danych firmy Nielsen, sieć Tesco wydała w tym czasie na reklamę telewizyjną aż 7 982 699 zł.

Przypomnijmy, że 9 maja sieć Tesco ruszyła z kampanią reklamową "Ciach", w której informuje o dużej obniżce cen produktów w 450 sklepach. Wydatki na reklamę sieci mogą więc jeszcze bardziej się zwiększyć.

W zestawieniu Nielsena, oprócz Tesco znalazła się jeszcze jedna sieć handlowa - Lidl - z wydatkami rzędu 6,3 mln zł.

Łącznie w badanym okresie na reklamę żywności wydano aż 112 259 881 zł. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 182) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH