Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco wykorzysta nowatorksą aplikację do reklamy ubrań

  • Autor: Marketing Przy Kawie
  • Data: 02-11-2011, 11:36

Aplikacja Aurasma zostanie wykorzystana w najnowszej kampanii marki odzieży F&F. Dzięki niej okładki pism "ożyją", sfotografowane smartfonem. Na ekranie telefonu pokaże się wówczas layout prasowy z wkomponowanymi filmami z pokazu jesienno-zimowej kolekcji F&F - podał serwis "Marketing Przy Kawie".

Aurasma została wykorzystana w tym roku przez angielskie wydawnictwa podczas London Fashion Week i dzięki niej czytelniczki mogły oglądać na smartfonach relacje z zamkniętych pokazów mody w magazynach na temat mody.

Najnowsza kampania F&F znajdzie się w magazynach "InStyle", "Elle", "Flesz" oraz "Avanti".

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 433) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH