Tesco wzmacnia promocję w mediach społecznościowych
Od kilku dni znany z reklam telewizyjnych Henio rapuje na profilu Tesco. Aplikacja już od początku cieszy się dużym powodzeniem.
- To jedna z pierwszych odsłon przyjętej przez nas strategii. Wzmacniamy rolę naszych brand heroes w komunikacji marki poprzez social media. Oprócz Facebooka rozpoczęliśmy także działania na serwisie YouTube oraz prowadzimy blog kulinarny Krysi. Widzimy, jak ciekawie zachodzi interakcja między bohaterami a użytkownikami w tych kanałach - mówi Arkadiusz Jędrysiak, Kierownik ds. e-marketingu.
Aplikacja "Henio śpiewa" dostępna jest na profilu Ekspertów Tesco na Facebooku. Podczas rapowania głównego bohatera na ekranie umieszczonym za nim pojawia się historia o konkretnym użytkowniku. Henio śpiewając, prezentuje najciekawsze wpisy facebookowicza, przedstawia jego przyjaciół i pasje.
Publikacja aplikacji miała miejsce 11 października 2011 i w ciągu pierwszego tygodnia skorzystało z niej niemal 60 tys. osób, a liczba fanów Ekspertów Tesco wzrosła do prawie 25 tys., co pozwoliło się wbić Heniowi i Krysi do grupy 100 najpopularniejszych markowych fanpage'y w Polsce. Co istotne, wraz z przyrostem ilości obserwujących osób, nie słabnie ich zaangażowanie.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!