Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco: Nowa aplikacja przyczyni się do kilkunastoprocentowego wzrostu zamówień mobilnych w usłudze Ezakupy

  • Autor: pr/portalspozywczy.pl
  • Data: 14-05-2014, 12:58
Tesco z nową aplikacją mobilną
Tesco uruchomiło nową aplikację mobilną, która przyczyni się do kilkunastoprocentowego wzrostu zamówień mobilnych w usłudze Ezakupy

Polacy coraz częściej robią zakupy w internecie - i nie chodzi tu tylko o zakupy elektroniczne czy tekstylne. Coraz chętniej zapełniamy nasze lodówki produktami spożywczymi zamówionymi w sieci. Brytyjski operator stawia na klientów mobilnych, wprowadzając nową aplikację z czytnikiem kodów kreskowych

Tesco, które bardzo mocno postawiło na rozwój sprzedaży internetowej. Przypomnijmy, że kilka tygodni brytyjska sieć dostarczyła zamówione produkty do milionowego, polskiego klienta. Po sukcesie wśród użytkowników komputerów, firma stawia na klientów mobilnych, wprowadzając nową aplikację z czytnikiem kodów kreskowych.

Za zakupami z dostawą do domu przemawia głównie wygoda. Dla większości użytkowników tego rozwiązania najważniejsza jest oszczędność czasu, bowiem składając w łatwy sposób zamówienie przez Internet możemy uniknąć wyprawy do hipermarketu i wybierania produktów przy półce. Jednak dzięki nowej aplikacji Tesco Ezakupy, składanie zamówienia może być jeszcze prostsze. Teraz będziemy mogli złożyć zamówienie „prosto z lodówki" skanując smartfonem kody kreskowe produktów, których w domowej spiżarni czy lodówce powoli zaczyna nam brakować.

Klienci Tesco już od stycznia minionego roku korzystają z mobilnej wersji strony internetowej Ezakupy, jednak firma widząc rosnące zainteresowanie wśród użytkowników technologii mobilnych, wprowadziła dedykowaną aplikację na smartfony. Rozwiązanie dostępne jest dla telefonów z popularnym systemem Android.

- Przy dzisiejszym tempie życia, bardzo ważne jest to, by to sklep dostosował się do swoich klientów i pozwalał im na robienie zakupów w taki sposób, jaki jest dla nich najwygodniejszy. Taką możliwość dają nam Ezakupy i nowa aplikacja mobilna. Dzięki niej klienci mogą zamawiać produkty jadąc autobusem, wracając z wycieczki pociągiem, czy w domu, skanując kody kreskowe na opakowaniach kończących się produktów - mówi Mariusz Nowak, menadżer działu sprzedaży internetowej Tesco.

- Następnie klient ma możliwość wybrania sposobu odbioru. Może zamówić dostawę na próg domu lub odebrać swoje produkty sam w specjalnym punkcie Zamów i Odbierz przy swoim lokalnym hipermarkecie - dodaje Nowak.

Oprócz klasycznego wybierania produktów i skanowania kodów kreskowych, aplikacja Tesco umożliwia zapisywanie list zakupowych i wysyłanie ich e-mailem. Firma szacuje, że nowa aplikacja przyczyni się do kilkunastoprocentowego wzrostu zamówień mobilnych w usłudze Ezakupy. Obecnie, z aplikacji mogą korzystać użytkownicy smartfonów z systemem Android, zaś do końca maja firma udostępni wersję na system iOS.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 822) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH