Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco zachęca Polaków do aktywności sportowej

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 28-05-2014, 15:00

Tesco prowadzi akcję, która ma zachęcić Polaków do aktywności sportowej. W ramach 11. edycji programu Tesco dla Szkół, do 5 szkół uczestniczących w edycji trafił sprzęt o wartości 20.000 zł.

Pod koniec marca uczniowie wyróżnionych placówek mogli osobiście poznać gwiazdę futbolu Pelego, a teraz mogą na co dzień korzystać z 200 piłek, 15 zestawów hantli, 10 rowerów stacjonarnych, 10 radarów do mierzenia siły strzałów i 5 zestawów piłkarzyków.

Jak pokazują badania CBOS z 2013 roku, aż 60% Polaków deklaruje kompletny brak ruchu lub jedynie sporadyczną aktywność fizyczną. Problem niewystarczającej aktywności fizycznej pojawia się już na wczesnym etapie życia i stopniowo narasta.

W roku szkolnym 2012/2013 Najwyższa Izba Kontroli obserwowała przez tydzień zajęcia WF-u w wybranych szkołach. W klasach IV-VI nie brało w nich czynnego udziału 15% uczniów, w gimnazjach 23%, a w szkołach ponadgimnazjalnych aż 30% uczniów. Brak ruchu jest jednym z głównym powodów nadwagi i otyłości. Wiosna i coraz cieplejsze dni to idealny czas, aby zacząć dbać o swoje zdrowie i kondycję, ciesząc się ruchem na świeżym powietrzu.

Podarunek dla szkół biorących udział w programie Tesco dla Szkół jest częścią wiosennej rozgrzewki, zainaugurowanej przez Tesco 26 marca br. na konferencji prasowej z gościnnym udziałem Pelego, legendarnego brazylijskiego piłkarza, a zarazem ambasadora akcji. Tesco wprowadziło tego dnia do sprzedaży ponad 500 000 piłek i akcesoriów sportowych sygnowanych przez legendę futbolu.

- Uważamy, że pożądane aktywności, takie jak chociażby aktywność fizyczna i zdrowy tryb życia, należy promować już wśród najmłodszych, dlatego cieszymy się, że możemy wspierać szkoły, które z takim zaangażowaniem włączają się w społeczne działania i pomagają nam w upowszechnianiu wśród uczniów postaw wartych naśladowania - mówi Michał Sikora, rzecznik prasowy Tesco Polska.

Przez 11 lat istnienia programu Tesco dla Szkół wspomogło 11 000 szkół, fundując nowoczesny dydaktyczny sprzęt multimedialny wart 13 000 000 złotych, z którego skorzystało do tej pory już ponad 7 000 000 uczniów. Celem programu jest wspieranie polskich szkół, promowanie wśród dzieci i młodzieży właściwych postaw i aktywności, rozwijanie talentów uczniów i integrowanie środowiska szkolnego. Tegoroczna edycja Tesco dla Szkół promowała przeciwdziałanie marnowaniu żywności. Do konkursu przystąpiło 478 szkół z 325 miejscowości z całej Polski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 451) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH