Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco zawarło nową umowę z dunnhumby i poszerzyło obszar współpracy

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 09-10-2017, 20:11
Tesco zawarło nową umowę z dunnhumby i poszerzyło obszar współpracy
fot. shutterstock

Od 1 stycznia 2018 r. Connect Media from dunnhumby będzie odpowiedzialne za usługi planowania i realizacji komunikacji POS, hostess, degustacji oraz mediów online
dla dostawców Tesco na terenie całego kraju.

Nowa współpraca dunnhumby i Tesco poszerza obszar współpracy o kolejne punkty styku z konsumentem. Dotychczasowa współpraca obejmowała doradztwo w obszarze cen, promocji, asortymentu, dostępności oraz obsługę programu lojalnościowego Tesco Clubcard. Marki będą mogły wykorzystać unikalne możliwości Connect Media, w zakresie planowania, realizacji, pomiaru i analizy skuteczności kampanii online i offline, w oparciu o wiedzę na temat zachowań konsumenckich sześciu milionów aktywnych klientów Clubcard w Polsce, Czechach, na Węgrzech i Słowacji.

Nowy model biznesowy został przetestowany i sprawdzony wcześniej na innych rynkach. Tesco wprowadziło retail media we współpracy z dunnhumby na rynkach Wielkiej Brytanii, Irlandii i Tajlandii. W ostatnich 4 latach dunnhumby zrealizowało 2865 kampanii w brytyjskich sklepach Tesco.

– Wprowadzenie Connect Media da nam możliwość tworzenia dla naszych klientów silnych kampanii multi-channel, w których konsument znajdzie się w centrum uwagi. Dajemy im do rąk moc danych konsumenckich i innowacji – marki będą mogły budować zaangażowanie konsumentów i mierzyć efektywność swoich mediów, a nasze analizy pomogą im w optymalizacji kolejnych kampanii i budowaniu lojalności. Wyjątkowy rodowód agencji wywodzącej się z sieci Tesco i nasze wieloletnie doświadczenie w pracy z siecią oraz jej dostawcami czynią nas pierwszą agencją na rynku, która oferuje w pełni mierzalne media w punktach sprzedaży. Wprowadzając Connect Media w Polsce, dajemy markom potężne narzędzie, dzięki któremu będą mogły zapewnić efektywną ścieżkę zakupową i podnosić jakość doświadczenia konsumenckiego – powiedział Stephen Russell, Dyrektor Zarządzający dunnhumby w Europie Środkowej.

Connect Media daje markom możliwość wypełnienia luki pomiędzy kampaniami ATL i BTL, rozciągając komunikację w sklepach i poza nimi na wiele różnych formatów.

– Nowe partnerstwo pomoże nam współpracować z dostawcami przy rozwijaniu marek i wzroście kategorii, przy jednoczesnym oferowaniu lepszej, zróżnicowanej ścieżki zakupowej klienta – to autentyczna przewaga konkurencyjna – powiedział Jamie Walker, Dyrektor Produktu w Tesco Europa Środkowa.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 444) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH