Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco zawarło nową umowę z dunnhumby i poszerzyło obszar współpracy

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 09-10-2017, 20:11
Tesco zawarło nową umowę z dunnhumby i poszerzyło obszar współpracy
fot. shutterstock

Od 1 stycznia 2018 r. Connect Media from dunnhumby będzie odpowiedzialne za usługi planowania i realizacji komunikacji POS, hostess, degustacji oraz mediów online
dla dostawców Tesco na terenie całego kraju.

Nowa współpraca dunnhumby i Tesco poszerza obszar współpracy o kolejne punkty styku z konsumentem. Dotychczasowa współpraca obejmowała doradztwo w obszarze cen, promocji, asortymentu, dostępności oraz obsługę programu lojalnościowego Tesco Clubcard. Marki będą mogły wykorzystać unikalne możliwości Connect Media, w zakresie planowania, realizacji, pomiaru i analizy skuteczności kampanii online i offline, w oparciu o wiedzę na temat zachowań konsumenckich sześciu milionów aktywnych klientów Clubcard w Polsce, Czechach, na Węgrzech i Słowacji.

Nowy model biznesowy został przetestowany i sprawdzony wcześniej na innych rynkach. Tesco wprowadziło retail media we współpracy z dunnhumby na rynkach Wielkiej Brytanii, Irlandii i Tajlandii. W ostatnich 4 latach dunnhumby zrealizowało 2865 kampanii w brytyjskich sklepach Tesco.

– Wprowadzenie Connect Media da nam możliwość tworzenia dla naszych klientów silnych kampanii multi-channel, w których konsument znajdzie się w centrum uwagi. Dajemy im do rąk moc danych konsumenckich i innowacji – marki będą mogły budować zaangażowanie konsumentów i mierzyć efektywność swoich mediów, a nasze analizy pomogą im w optymalizacji kolejnych kampanii i budowaniu lojalności. Wyjątkowy rodowód agencji wywodzącej się z sieci Tesco i nasze wieloletnie doświadczenie w pracy z siecią oraz jej dostawcami czynią nas pierwszą agencją na rynku, która oferuje w pełni mierzalne media w punktach sprzedaży. Wprowadzając Connect Media w Polsce, dajemy markom potężne narzędzie, dzięki któremu będą mogły zapewnić efektywną ścieżkę zakupową i podnosić jakość doświadczenia konsumenckiego – powiedział Stephen Russell, Dyrektor Zarządzający dunnhumby w Europie Środkowej.

Connect Media daje markom możliwość wypełnienia luki pomiędzy kampaniami ATL i BTL, rozciągając komunikację w sklepach i poza nimi na wiele różnych formatów.

– Nowe partnerstwo pomoże nam współpracować z dostawcami przy rozwijaniu marek i wzroście kategorii, przy jednoczesnym oferowaniu lepszej, zróżnicowanej ścieżki zakupowej klienta – to autentyczna przewaga konkurencyjna – powiedział Jamie Walker, Dyrektor Produktu w Tesco Europa Środkowa.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 386) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.