Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco zbadało opinie klientów o e-zakupach

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 22-08-2012, 11:46

Prawie 90 proc. klientów Tesco zdecydowało się na złożenie zamówienia na zakupy z wykorzystaniem internetu dlatego, że oszczędza to czas. Cenią go sobie zwłaszcza mężczyźni (93 proc.), choć i dla kobiet jest to kluczowy powód wirtualnych sprawunków (87 proc.) – pokazują wyniki badania satysfakcji klientów przeprowadzonego w sierpniu przez firmę Nielsen na zlecenie Tesco.

Drugim, równie ważnym motywem zamawiania zakupów przed monitorem (87 proc.) jest to, że uwalniają one od noszenia ciężkich toreb. Cieszy to głównie kobiety, spośród których aż 91 proc. przyznało, iż to, że nie muszą nosić toreb, bo ktoś przyniesie je pod drzwi, jest najważniejszym plusem Ezakupów Tesco.

Polacy zwracają również uwagę na przedsiębiorczy aspekt zamawiania online - możliwość kontrolowania wydatków oraz wynikające z niego oszczędzanie. Prawie jedna trzecia ankietowanych decyduje się na zamówienie zakupów do domu w dużej mierze dlatego, że dzięki temu może lepiej zaplanować domowy budżet i zapanować nad tym, ile wydaje na poszczególne produkty.

Prawie 16 proc. klientów skorzystało z usługi dlatego, że nie posiada własnego samochodu, więc taki sposób uzupełnienia deficytu zwłaszcza cięższych produktów spożywczych, akcesoriów wyposażenia czy detergentów jest niezwykle pomocny. Mieszkańców polskich miast cieszy także cena dostaw zakupów w Tesco. Aż 43 proc. ankietowanych uważa ją za niską, a 53 proc. za rozsądną.

88 proc. respondentów przyznało, że jest zadowolona ze świeżości dostarczonych produktów. Prawie wszyscy (96 proc.) uważają również, że zamówiony towar jest dobrej jakości.

Dostawy trafiają do klienta następnego dnia po złożeniu zamówienia, w wybranych przez klienta dwugodzinnych „okienkach". Możemy również zamówić zakupy dziś i zarezerwować dostawę później - choćby po to, by szybko uzupełnić braki w lodówce po dłuższym urlopie.

Prawie wszyscy respondenci (89 proc.) pozytywnie oceniają obsługę dowożącą zakupy do domu. Podobnie pozytywnie (95 proc. klientów) oceniana jest pomocność osób, które przywiozły towar do domu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • G 05-10-2012, 09:21:
wczoraj zrobiłam zakupy w e-sklepie tesco, miły dostawca,dostawa o czasie,jednak nie zrobię już tam zakupów ponieważ po pierwsze..niestety trzeba płacić za dostawę chociaż zrobiłam duże zakupy, po drugie dostałam towary zamienione których nie było w sklepie,droższe i których nie lubię,nikt nie zadzwonił i nie uzgodnił ze mną tego co chciałabym w zamian,no i najgorsze niestety ceny na stronie różniły się od ceny na paragonie i to na połowie zamówionych produktów.okropność.zawiodłam się,szkoda.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 228) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH