Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco znacząco poprawia sprzedaż przez internet

  • Autor: Retailnet.pl
  • Data: 18-10-2010, 12:48

Rośnie sprzedaż Tesco.com, sklepu internetowego prowadzonego przez Grupę Tesco. W pierwszym półroczu roku obrotowego 2010/2011 firma osiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie 1,2 mld funtów, co oznacza wzrost o 16,1 proc. - podaje Retailnet. W Polsce sprzedaż internetowa Tesco ma ruszyć w przyszłym roku.

Grupa Tesco podkreśla, że w omawianym okresie wzrosła liczba klientów sklepu internetowego, ale jednocześnie zwiększyły się wydatki, bo w asortymencie pojawiły się kolejne produkty nieżywnościowe. Zysk ze sprzedaży żywności wzrósł co prawda o 9,1 proc., ale ogólny zysk ze sprzedaży online ukształtował się na poziomie 58 mln funtów. Na wynik ten wpłynęły m.in. koszty rozruchu internetowej sprzedaży ubrań i niewielkie straty w Tesco Direct.

Liczba klientów segmentu spożywczego internetowego sklepu wzrosła o 10 proc. do 1,2 mln.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 516) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH