Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

To sprzedawca a nie konsument zarabia najwięcej na programach lojalnościowych

  • Autor: Gazeta Prawna
  • Data: 05-01-2010, 14:26

Większe korzyści z udziału w programach lojalnościowych czerpią właściciele sklepów niż ich klienci - twierdzi w rozmowie z Dziennikiem Gazetą Prawną Wojciech Koczorowski, dyrektor sprzedaży PlayPrint Polska.

Jak podkreśla gazeta, programy lojalnościowe są najbardziej powszechne w dystrybucji i handlu. Do najpopularniejszych należą te realizowane na stacjach benzynowych (56 proc.), czy hiper- i supermarketach (35 proc.) - wynika z danych ARC Rynek i Opinia.

- Sprzedawca, kierownik sklepu czy osoba, która zaopatruje sklep, jest odbiorcą bardzo wielu programów lojalnościowych. Producentom i dostawcom chodzi o to, by na sklepowych półkach było więcej ich towarów - mówi Wojciech Koczorowski.

Eksperci są jednak zgodni, że przyszłość tego rynku należy do programów multibrandowych, bo to opcja najbardziej opłacalna dla konsumentów. Klient zbiera punkty rabatowe i wydaje je w sieci punktów handlowych i usługowych wielu firm.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 416) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH