REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Tradis: W wielu aspektach, nasze hurtownie są oceniane wyżej od Makro, czy Eurocash

  • Autor: PR/Tradis/portalspozywczy.pl
  • Data: 23-11-2010, 12:46

Należąca do spółki Emperia Grupa Dystrybucyjna Tradis - przeprowadziła kolejną edycję cyklicznych badań satysfakcji klientów w najważniejszych obszarach działania firmy. Ponad 80 proc. ankietowanych pozytywnie ocenia współpracę z Tradisem.

REKLAMA

Najwyższe oceny uzyskały poziom obsługi w hurtowniach, efektywność rozwiązywania problemów oraz dostępny asortyment. Badania wykazały, że placówki Tradisu cieszą się dużą lojalnością klientów - zdecydowana większość odwiedza je cyklicznie od lat, a ponad 33 proc. z badanych respondentów robi zakupy wyłącznie w tych hurtowniach.

- Jesteśmy zadowoleni z wyników najnowszych badań. Lojalność naszych klientów na poziomie deklarowanym jest bardzo wysoka. Ponadto, w wielu aspektach, nasze placówki są znacznie wyżej oceniane od konkurencji - Makro, Selgros czy Eurocash - powiedział Dariusz Kalinowski, członek zarządu Tradis.

W przeprowadzonym badaniu ocenie poddano: asortyment oferowany przez hurtownie Tradisu, obsługę klienta, ceny i promocje, rozwiązywanie problemów, a także ogólne wrażenie na temat hal sprzedażowych. W badaniu uczestniczyło 1603 losowo wybranych klientów, którzy oceniali powyższe obszary prowadzonej przez firmę działalności na tle konkurencji. Ankiety zrealizowano telefonicznie i w halach cash&carry w okresie sierpień-wrzesień 2010.

Głównymi założeniami prowadzonych przez Grupę Dystrybucyjną Tradis cyklicznych badań opinii klientów jest regularne monitorowanie poziomu ich satysfakcji oraz identyfikacja mocnych i słabych stron prowadzonej działalności. W badaniach uwzględniany jest także stopień lojalności kupujących. Otrzymanie wyniki są skrupulatnie analizowane, a wnioski z nich płynące wdrażane w życie w trybie natychmiastowym.

Tradis zamierza zdobyć pozycję lidera polskiego rynku dystrybucji FMCG w ciągu najbliższych kilku lat. Głównym założeniem strategii prezentowanej przez spółkę jest intensywny rozwój organiczny i aktywny udział w konsolidacji rynku handlu hurtowego.

Grupa Dystrybucyjna Tradis prowadzi sprzedaż hurtową dóbr FMCG przez magazyny Cash&Carry i Centra Dystrybucji rozlokowane w całej Polsce.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 379) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH