REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Tradycyjne sklepy są wybierane przez 42 proc. kupujących. Kluczowa "łatwość kupowania"

  • Autor: wirtualnemedia.pl/za dlahandlu.pl
  • Data: 23-02-2016, 09:37

Największy wpływ na decyzję o zakupie produktów w tradycyjnym sklepie ma na internautów chęć zaoszczędzenia pieniędzy - wynika z globalnego badania GfK.

REKLAMA

Przeprowadzone w październiku 2015 r. badanie wykazało, że 56 proc. internautów decyduje się na zakupy w tradycyjnym sklepie ze względu na oszczędność pieniędzy. W przypadku zakupów w przestrzeni cyfrowej na ten czynnik wskazało już tylko 28 proc. respondentów.

51 proc. użytkowników internetu woli tradycyjne zakupy, gdyż chce najpierw zobaczyć i dotknąć produkt, a 47 proc. robi to rutynowo.

Co ciekawe, 34 proc. badanych wskazało na łatwość dokonywania zakupów jako czynnik wpływający na kupowanie online, ale jeszcze więcej respondentów (42 proc.) to samo powiedziało o kupowaniu w tradycyjny sposób.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (29 723) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 219)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH