REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Tradycyjne sklepy są wybierane przez 42 proc. kupujących. Kluczowa "łatwość kupowania"

  • Autor: wirtualnemedia.pl/za dlahandlu.pl
  • Data: 23-02-2016, 09:37

Największy wpływ na decyzję o zakupie produktów w tradycyjnym sklepie ma na internautów chęć zaoszczędzenia pieniędzy - wynika z globalnego badania GfK.

REKLAMA

Przeprowadzone w październiku 2015 r. badanie wykazało, że 56 proc. internautów decyduje się na zakupy w tradycyjnym sklepie ze względu na oszczędność pieniędzy. W przypadku zakupów w przestrzeni cyfrowej na ten czynnik wskazało już tylko 28 proc. respondentów.

51 proc. użytkowników internetu woli tradycyjne zakupy, gdyż chce najpierw zobaczyć i dotknąć produkt, a 47 proc. robi to rutynowo.

Co ciekawe, 34 proc. badanych wskazało na łatwość dokonywania zakupów jako czynnik wpływający na kupowanie online, ale jeszcze więcej respondentów (42 proc.) to samo powiedziało o kupowaniu w tradycyjny sposób.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (33 548) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 780 559)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH