REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Trendy na rynku płatności online w 2016 roku

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 19-01-2016, 13:41
Trendy na rynku płatności online w 2016 roku
Udo Müller, dyrektor generalny paysafecard fot. spółka

W 2016 roku spodziewany jest dalszy wzrost popularności metody pre-paid wśród kobiet, rozwój płatności mobilnych oraz zwiększenie liczby spontanicznych, nieplanowanych zakupów. Coraz ważniejsze staje się bezpieczeństwo transakcji bezgotówkowych.

REKLAMA

Klucze biometryczne - obrączki, odcisk palca, tęczówka oka czy identyfikacja twarzy - to trendy, które wg firmy paysafecard całkowicie zmienią metody autoryzacji płatności bezgotówkowych oraz wpłyną na ich szybkość, wygodę i bezpieczeństwo.

Systematycznie zwiększa się znaczenie płatności pre-paid na rynku finansowym – coraz więcej osób oczekuje szybkiego, przystępnego i wygodnego sposobu płatności, który jednocześnie będzie w stanie zapewnić klientom odpowiedni poziom bezpieczeństwa transakcji.

Konsumenci, dostrzegający liczne wady płatności za pomocą kart płatniczych oraz kont bankowych, coraz częściej zwracają się w kierunku alternatywnych możliwości przeprowadzenia transakcji, takich jak bezpieczne kody paysafecard, które dostępne są w ponad 500.000 punktów w 42 krajach na świecie.

- paysafecard rozważa wdrożenie nowoczesnych metod, które dodatkowo wzmocnią bezpieczeństwo transakcji naszymi kodami. Spodziewamy się dalszego rozwoju metod biometrycznych - jako sposobu zapewnienia ochrony płatności oraz zwiększenia popularności transakcji pre-paid, które nie wymagają podawania wrażliwych danych w internecie. Wszystko to łączy się ze wzrostem świadomości społecznej w kwestiach bezpieczeństwa transakcji oraz wymagań użytkowników w zakresie oferowanych im towarów i usług” – mówi Udo Müller, dyrektor generalny paysafecard.

Najnowsze wyniki badań pokazują, że najczęstszy powód korzystania z kart paysafecard, na który wskazało 74 proc. ankietowanych to łatwość użytkowania. Aż 68 proc. badanych użytkowników korzysta z nich ze względu na bezpieczeństwo dokonywanych płatności, a 54 proc. osób wskazało na brak konieczności podawania danych osobowych. Duża część badanych (37 proc.) wybiera ten sposób zapłaty ze względu na możliwość kontroli wydawanych pieniędzy, a tyle samo osób wskazuje na brak konieczności posiadania karty kredytowej. Ponadto aż 96,5 proc. klientów jest zadowolonych z produktów paysafecard, a 95 proc. poleciłoby paysafecard znajomym.

Firma paysafecard.com Wertkarten GmbH (holding wszystkich spółek paysafecard), z siedzibą w Wiedniu i spółkami zależnymi m.in. w Londynie, Düsseldorfie, Lucernie, Nowym Jorku i Buenos Aires została założona w 2000 r. w Austrii, a jako Paysafe Group Plc jest notowana na Głównym Rynku Londyńskiej Giełdy Papierów Wartościowych.

Oferowany przez firmę kluczowy produkt – paysafecard, jest już dostępny w ponad 500 000 punktach sprzedaży w 42 krajach na całym świecie. paysafecard to internetowe rozwiązanie płatnicze typu prepaid, z którego może korzystać każdy, bez posiadania karty kredytowej oraz konta bankowego. Do realizacji płatności wymagany jest jedynie 16-znakowy PIN paysafecard. Z paysafecard można korzystać w tysiącach sklepów internetowych.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA

REKLAMA
PARTNERZY PORTALU
City Board - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu www.nagel-group.com - partner portalu TRND - partner portalu