Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

trnd Polska na FRSiH: Dialog marek i konsumentów jest nieunikniony (wideo)

Konsumenci nie ufają pasywnej komunikacji ze strony producentów i marek. Jesteśmy coraz bardziej zagubieni przy sklepowych półkach – powiedział Rafał Krauze, Country Manager w firmie trnd Polska podczas XI FRSiH.

trnd Polska na FRSiH: Dialog marek i konsumentów jest nieunikniony (wideo)
Rafał Krauze, Country Manager, trnd Polska, fot. PTWP

Zdaniem Rafała Krauze obecnie współpraca marek z mikroinfluencerami jest koniecznością.

– Jest to konieczność w tej chwili. Konsumenci nie ufają pasywnej komunikacji ze strony producentów i marek. Jesteśmy coraz bardziej zagubieni przy sklepowych półkach. Do tego social media cały czas pracują nad tym, żeby użytkownicy im nie uciekali. Co za tym idzie, są zmieniane kolejne algorytmy, co utrudnia pracę marek, zmuszając ich do kolejnych nakładów. W związku z tym spadek naturalnych zasięgów w linii prostej przekłada się do takiego zastosowania, które mówi nam, że powinniśmy bezpośrednio pracować z konsumentami. Dialog marek i konsumentów jest nieunikniony – ocenił Country Manager w firmie Trnd Polska.

Mikroinfluencerów ciężko ubrać w liczby. Według Rafała Krauze od liczby followersów jest ważniejsza interakcja z odbiorcami pod konkretnym postem.

– Są różne liczby jak np. 2000 czy 5000 followersów. Ważne jest, co się dzieje poniżej danego komentarza, opinii, zdjęcia czy filmu, który został umieszczony. Czy to wywołało dany skutek i konsumenci rozmawiają na temat produktów. Ma to swoją wartość i przekłada się później na zakup danego produktu. Jeśli nie, to mamy do czynienia ze współpracą niczym słupami ogłoszeniowymi – dodał Krauze.  

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Rafał Krauze RSS ALERT    /    trnd Polska RSS ALERT    /    influencerzy RSS ALERT    /    media społecznościowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.85.76
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.