Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Trnd Polska na FRSiH: Współczesne badania pokazują, że marki coraz częściej współpracują z konsumentami

Komunikacja międzyludzka poprzez różne komunikatory przeniosła się do świata wirtualnego. Internet dał szansę wypowiadania się konsumentom i bezpośredniego kontaktu z markami – powiedział Rafał Krauze, Country Manager w firmie Trnd Polska w trakcie debaty zatytułowanej „Influencer, celebryta, trendsetter – czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba?” podczas XI Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Trnd Polska na FRSiH: Współczesne badania pokazują, że marki coraz częściej współpracują z konsumentami
Rafał Krauze, Country Manager, trnd Polska, fot. PTWP

Zdaniem Rafała Krauze media społecznościowe stały się miejscem bezpośredniego kontaktu konsumentów z markami.

– Czy media społecznościowe wykreowały influencerów? I tak, i nie. Po prostu nasz świat i życie przenikają do Internetu, w którym spędzamy więcej czasu niż w świecie rzeczywistym. Komunikacja międzyludzka poprzez różne komunikatory przeniosła się do świata wirtualnego. Internet dał szansę wypowiadania się konsumentom i bezpośredniego kontaktu z markami. Współczesne badania pokazują, że marki coraz częściej współpracują z konsumentami. Tak jest w Stanach Zjednoczonych czy Wielkiej Brytanii, gdzie marki wspólnie z konsumentami tworzą nowe produkty. Konsumenci potrzebują takiej interakcji z markami – tłumaczył Rafał Krauze.

Panelista odniósł się także do hejtu w Internecie. Według Rafała Krauze hejt w sieci może wynikać z nieodpowiedniej strategii marketingowej marki i przedstawienia produktów.

– Z natury nie jesteśmy źli. Jest część ludzi, która chętnie pomaga markom. Ale jeśli influencer jest źle dobrany do marki, to wtedy mamy nieporozumienie. Nie tak dawno najpopularniejsza blogerka modowa podpisała umowę i stała się twarzą marki produkującej wodę. Sprawiło to, że butelka wody kosztowała 8 euro. Cale zamieszanie spowodowało jeszcze większą sprzedaż, ale co jest w tym wszystkim ważne, żeby taka współpraca nie zrobiła jednak większych problemów niż dobra – powiedział Country Manager w firmie Trnd Polska.

Pełna relacja: FRSiH 2018: Influencer, celebryta, trendsetter – czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba? (relacja+zdjęcia)

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

FRSiH 2018 RSS ALERT    /    Trnd Polska RSS ALERT    /    Rafał Krauze RSS ALERT    /    influencerzy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.236.145.124
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.