Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Trnd Polska na FRSiH: Współpraca z mikroinfluencerami to nie jest chwilowa moda

Współpraca z mikroinfluencerami to nie jest chwilowa moda tylko konieczność, szczególnie w naszym kraju i to z kilku powodów – stwierdził Rafał Krauze, Country Manager w firmie Trnd Polska w trakcie debaty zatytułowanej „Influencer, celebryta, trendsetter – czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba?” podczas XI Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Trnd Polska na FRSiH: Współpraca z mikroinfluencerami to nie jest chwilowa moda
Rafał Krauze, Country Manager, trnd Polska, fot. PTWP

Wspomniana wiarygodność i budowanie wzajemnej relacji sprawiają, że marki coraz chętniej korzystają z usług mikroinfluencerów.

– Współpraca z mikroinfluencerami to nie jest chwilowa moda tylko konieczność, szczególnie w naszym kraju i to z kilku powodów. Po pierwsze wynika to ze spadku zaufania do marki. Drugim czynnikiem są Adblocki, przez które treści reklam nie docierają do konsumentów i cierpią na tym marki, sklepy i rynek e–commerce. A do tego dochodzą jeszcze spadki naturalnych zasięgów na Facebook’u. To wszystko sprawia, że chętnie korzystamy z usług mikroinfluncerów, którzy mają strategię na działania w mediach społecznościowych – wyjaśnił Rafał Krauze z Trnd Polska.

Pełna relacja: FRSiH 2018: Influencer, celebryta, trendsetter – czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba? (relacja+zdjęcia)

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

FRSiH 2018 RSS ALERT    /    Rafał Krauze RSS ALERT    /    Trnd Polska RSS ALERT    /    influencerzy RSS ALERT    /    media społecznościowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.85.76
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.