Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Trwa kampania konsumencka UOKiK

  • Autor: portalspozywczy.pl / UOKiK
  • Data: 19-01-2015, 11:36

Już blisko sześćdziesiąt podmiotów udzieliło na niekomercyjnych zasadach wsparcia ogólnopolskiej akcji UOKiK informującej o nowych prawach konsumenta. Większe przywileje w zgłaszaniu reklamacji oraz 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej przez internet, to tylko wybrane uprawnienia, które już weszły w życie.

Od 5 stycznia br. trwa kampania informująca o nowych przepisach konsumenckich. W jej ramach przygotowano m.in. spoty przedstawiające dwa kluczowe prawa - do namysłu w przypadku e-transakcji oraz do reklamacji. Na podstawie rękojmi konsument może żądać naprawy, wymiany, obniżenia ceny albo - jeżeli wada jest istotna - odstąpienia od umowy. Natomiast gdy nie jest zadowolony z zakupów internetowych, ma aż 14 dni na odstąpienie od umowy bez podawania przyczyny.

Reklamy można usłyszeć w radiu, zobaczyć w telewizji, Internecie, środkach komunikacji miejskiej, bankomatach oraz punktach prasowych. Jest to możliwe dzięki uprzejmości partnerów, którzy zgodzili się na emisję spotów na niekomercyjnych warunkach. Są to:

- Telewizja: TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVP Regionalna, TVP Kultura, TVP Polonia, Discovery Networks CEEMEA, TVN, TVN7, TVN Style, TVN Turbo, TVN Meteo, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, FilmBox, TV Puls oraz Stopklatka TV;

- Radio: programy Polskiego Radia - Dwójka, Trójka, Czwórka oraz Polskie Radio 24, Rock Radio, TOK FM, Złote Przeboje, RMF FM, Radio ZET, regionalne rozgłośnie Polskiego;

- Radia: Białystok, Gdańsk, Kielce, Koszalin, Lublin, Olsztyn; Akademickie rozgłośnie regionalne: Radio Kampus w Warszawie, Radio Afera w Poznaniu, Radio Centrum w Lublinie, Radio Centrum w Rzeszowie, Radio Akadera w Białymstoku, Radio Luz we Wrocławiu i Radio Index w Zielonej Górze;

- Portale internetowe: eGospodarka.pl, Onet.pl, Wirtualna Polska, Wprost.pl;

- Ekrany LCD: ADT Vision - Reklama, AMS SA, CITY LIFE, Empik Sp. z o.o., Euronet Polska, HDS Polska Sp. z o.o., Media Mobil, MODART Outdoor Sp. z o.o., NOVAMEDIA innovision Sp. z o.o., PHU Elektromedia, Polskie Koleje Państwowe S.A., Systemy Autokarowe Audio-Video Projekt BusWiFi, RCJ, Tesco Polska Sp. z o.o., Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.

Ponadto kampanię wsparła Poczta Polska, która rozwiesiła w swoich placówkach plakaty przybliżające zasady reklamacji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 520) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH