REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

TVN rusza z telewizją konsumencką dla klientów sieci handlowych

  • Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 08-02-2012, 13:49

Z początkiem lutego Call2Action, polski lider w branży Digital Signage, rozpoczyna współpracę z Agencją TVN i TVN Media. Pierwszym wspólnym projektem firm jest uruchomienie dwóch kanałów telewizji konsumenckiej: Wait TV i Shopping TV, które oglądać można na ekranach umieszczonych w marketach ogólnopolskich sieci handlowych.

REKLAMA

W ramach wspólnych działań spółka Call2Action udostępnia nośniki multimedialne zlokalizowane w delikatesach Alma, supermarketach Piotr i Paweł oraz hipermarketach Tesco. Z prezentowanym na nich przekazem będzie mogło zapoznać się około 7,1 mln osób powyżej 18. roku życia (zasięg ten będzie stale zwiększany). Agencja TVN zajmuje się dostarczaniem kontentu informacyjnego, natomiast TVN Media pozyskiwaniem reklamodawców.

Shopping TV emitowany jest na nośnikach multimedialnych zlokalizowanych w halach sklepowych. W ramówce znajdują się materiały dotyczące m.in. zdrowia, urody, stylu życia oraz materiały reklamowe i promocyjne.

Wait TV emitowany jest na nośnikach multimedialnych przy kasach sklepowych. Jest to na bieżąco aktualizowany kanał newsowy z najważniejszymi informacjami z Polski i ze świata, z prognozą pogody, kalendarium, informacjami biznesowymi a także prezentujący materiały reklamowe.

Powodzenie projektu prognozują wyniki badań przeprowadzonych przez ośrodek badawczy Millward Brown SMG/KRC. Pokazują one, że klienci sieci handlowych mają pozytywne opinie na temat nośników multimedialnych i reklam na nich prezentowanych. Prawie 2/3 konsumentów (64,8 proc.) uważa, że warto zapoznać się z reklamami właśnie w sklepie. Mogą one być dla nich pomocne w podejmowaniu decyzji zakupowych. Blisko 55 proc. klientów sieci handlowych przyznaje, że czekając w kolejce do kasy chętnie poświęca uwagę oglądaniu reklam, a 52,9 proc. jest lepiej do nich nastawionych, niż podczas oglądania w domu. Dodatkowo, prawie połowa osób przebywających w markecie (45,1 proc.) twierdzi, że możliwość zapoznania się z treściami prezentowanymi na nośnikach multimedialnych uatrakcyjnia zakupy.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (22 870) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH