Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Udany 2018 rok dla Galerii Wisła

Dziesiąty rok działalności Galerii Wisła w Płocku był nie tylko jubileuszowy, ale również bardzo udany. Oferta centrum rozszerzyła się o nowoczesną strefę restauracyjną, jak też sklepy i punkty usługowe takich marek jak TUI czy Vox Gadget. Na przedłużenie umów najmu zdecydowało się również wielu dotychczasowych najemców Galerii Wisła, wśród których znalazły się marki Apart, Inglot, Calzedonia czy Venezia. Łącznie w ubiegłym roku najemcy podpisali umowy na ponad 2 400 mkw. powierzchni.


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 30-01-2019, 15:00

- W Galerii Wisła zachodzą zmiany, których głównym celem jest zwiększenie funkcjonalności centrum oraz lepsze dopasowanie oferty do aktualnych i przyszłych potrzeb klientów. Pierwszym krokiem była zmiana lokalizacji strefy restauracyjnej relokowanej z drugiego poziomu na pierwsze piętro. Część gastronomiczna znajduje się teraz w ciągu komunikacyjnym pomiędzy wejściem do galerii a strefą rozrywkową. Ponadto, portfolio centrum rozszerzyło się o kilka nowych marek, a 21 najemców zdecydowało się na przedłużenie umów najmu, co świadczy o ich długofalowym zaufaniu. A to nie koniec – w ostatnim czasie podpisaliśmy umowę z CCC, które uruchomi w Galerii Wisła swój dwupoziomowy flagowy sklep o powierzchni ok. 1 700 mkw”. Z kolei w kwietniu popularna marka TK Maxx otworzy tu swój pierwszy płocki salon - mówi Hubert Oleksiak, Starszy Konsultant w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL.

W 2018 roku do portfolio najemców dołączył Płocki Ośrodek Kultury i Sztuki, TUI, Vox Gadget oraz stoisko New York Hot Dog. Natomiast w nowej strefie food court zaczęły działać restauracje Olimp, Like Thai, Pizza Hut Express i Erbil Kebab.

Swoje umowy przedłużyły sklepy Apart, Big Star, Bytom, Calzedonia, Inglot, Monnari, Venezia, Solar, Tatuum, Jankes Moda, Me Like You, apteka, kantor, Millenium, Erdom, Grycan, Rainbow Tours, a także Cyfrowy Polsat i T-Mobile. W poprzednim roku zmieniły się także potrzeby niektórych najemców. Marka odzieżowa Big Star zdecydowała się na powiększenie powierzchni sklepu, z zajmowanych 131 mkw. na 251 mkw. Podobny krok podjęła sieć odzieżowa Venezia, która powiększyła przestrzeń z 76 mkw. do 110 mkw. Rossmann rownież dobrał metraż zajmując obecnie łącznie 366 mkw.

- Na sukces Galerii Wisła składa się wiele czynników. Oprócz doskonałej lokalizacji, w samym centrum największej dzielnicy Płocka – Podolszycach, obiekt wyróżnia się także bogatą ofertą. Połączenie funkcji handlowej, gastronomicznej i rozrywkowej sprawia, że jest to świetne miejsce do spotkań z rodziną, przyjaciółmi i spędzania czasu wolnego w kinie, kręgielni, kawiarniach czy restauracjach - podkreśla Hubert Oleksiak.

Galeria Wisła to nowoczesne, 4-kondygnacyjne centrum handlowe, mieszczące ponad 120 sklepów i punktów usługowych. Wśród najemców znajdują się m.in. kino Helios, sklep RTV Euro AGD oraz supermarket Piotr i Paweł.

JLL to wiodąca firma doradcza świadcząca kompleksowe usługi na rynku nieruchomości. JLL jest spółką zatrudniającą ok. 88 000 osób w 80 krajach w ramach 300 oddziałów na całym świecie. JLL jest marką i zastrzeżonym znakiem towarowym firmy Jones Lang LaSalle Incorporated. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

galerie handlowe RSS ALERT    /    centra handlowe RSS ALERT    /    Galeria Wisła RSS ALERT    /    JLL RSS ALERT    /    Jones Lang LaSalle RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.83.192.109
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.