Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Unibail-Rodamco: Za nami bardzo intensywny rok

  • Autor: portalspozywczy
  • Data: 10-01-2018, 14:46
Unibail-Rodamco: Za nami bardzo intensywny rok
fot. Arkadia

Unibail-Rodamco skończył 2017 rok jedną z największych transakcji na światowym rynku nieruchomości. Firma dokonała zakupu na kwotę 24,7 mld dolarów całego portfela nieruchomości należących do prestiżowej Grupy Westfield.

W tym roku polskie portfolio centrów handlowych poszerzyło się o nowo otwarty projekt Wroclavia we Wrocławiu. Jednocześnie firma Unibail-Rodamco zrealizowała swój plan związany z powiększeniem oferty warszawskiej Arkadii, która zyskała nową restauracyjną przestrzeń – Grand Kitchen.

Jak podsumowuje grupa, jednym z najistotniejszych dokonań Unibail-Rodamco w 2017 roku był zakup całego portfolio nieruchomości należących do grupy Westfield. Tym samym francuska firma, będąca pionierem na europejskim rynku deweloperskim, stała się globalnym potentatem przejmując projekty znajdujące się w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Włoszech.

– Przejęcie firmy Westfield to naturalne rozszerzenie strategii Unibail-Rodamco polegającej na koncentracji, zróżnicowaniu oraz innowacji. Transakcja wzbogaca nasz portfel o atrakcyjne rynki Londynu oraz najzamożniejszych regionów USA. Dzięki tej akwizycji i wsparciu doświadczonych specjalistów z obu firm stworzymy wyjątkową platformę centrów handlowych najwyższej jakości. Jesteśmy zdania, że ta transakcja stanowi fascynującą szansę dla obu naszych firm i możliwość osiągnięcia korzyści niedostępnych przed przejęciem – mówi Christophe Cuvillier, Przewodniczący Zarządu i CEO Unibail-Rodamco.

Wartość transakcji wyniosła 24,7 mld dolarów; 56 ze 104 aktywów to flagowe, reprezentacyjne centra handlowe.

Nowy wrocławski projekt

W 2017 roku powiększyło się także polskie portfolio Unibail-Rodamco. 18 października otwarto nowoczesne centrum handlowo-biurowe zintegrowane z dworcem autobusowym Wroclavia. W pierwszym miesiącu funkcjonowania centrum odwiedziło 1,25 mln osób, a najemcy wciąż odnotowują znaczące obroty w skali całej Polski - informuje grupa.

Aż 18 proc. powierzchni najmu Wroclavii zostało przeznaczone na rozrywkę i gastronomię. Na poziomie +2, w sąsiedztwie całorocznych zielonych ogrodów, powstała strefa Grand Kitchen z potrawami z całego świata, serwowanymi przez najlepsze międzynarodowe i lokalne restauracje. Na tym samym poziomie znajduje się też 20-salowe kino Cinema City z pierwszym w mieście IMAX-em oraz jedyna we Wrocławiu sala zabaw Fikołki. Najemcy Wroclavii zostali dobrani w sposób umożliwiający zaspokojenie potrzeb wszystkich klientów, poprzez zaproponowanie szerokiego wyboru różnych marek, zarówno premium, jak i sieciowych. Ogromnym atutem projektu stały się sklepy niedostępne dotąd w mieście, m.in.: Steve Madden, Forever 21, Uterqüe, Estée Lauder, Run Colors, Lacoste, Loft 37 czy Sfera.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 182) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH