Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Unibail-Rodamco: Za nami bardzo intensywny rok

Unibail-Rodamco skończył 2017 rok jedną z największych transakcji na światowym rynku nieruchomości. Firma dokonała zakupu na kwotę 24,7 mld dolarów całego portfela nieruchomości należących do prestiżowej Grupy Westfield.

Unibail-Rodamco: Za nami bardzo intensywny rok
fot. Arkadia

W tym roku polskie portfolio centrów handlowych poszerzyło się o nowo otwarty projekt Wroclavia we Wrocławiu. Jednocześnie firma Unibail-Rodamco zrealizowała swój plan związany z powiększeniem oferty warszawskiej Arkadii, która zyskała nową restauracyjną przestrzeń – Grand Kitchen.

Jak podsumowuje grupa, jednym z najistotniejszych dokonań Unibail-Rodamco w 2017 roku był zakup całego portfolio nieruchomości należących do grupy Westfield. Tym samym francuska firma, będąca pionierem na europejskim rynku deweloperskim, stała się globalnym potentatem przejmując projekty znajdujące się w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Włoszech.

– Przejęcie firmy Westfield to naturalne rozszerzenie strategii Unibail-Rodamco polegającej na koncentracji, zróżnicowaniu oraz innowacji. Transakcja wzbogaca nasz portfel o atrakcyjne rynki Londynu oraz najzamożniejszych regionów USA. Dzięki tej akwizycji i wsparciu doświadczonych specjalistów z obu firm stworzymy wyjątkową platformę centrów handlowych najwyższej jakości. Jesteśmy zdania, że ta transakcja stanowi fascynującą szansę dla obu naszych firm i możliwość osiągnięcia korzyści niedostępnych przed przejęciem – mówi Christophe Cuvillier, Przewodniczący Zarządu i CEO Unibail-Rodamco.

Wartość transakcji wyniosła 24,7 mld dolarów; 56 ze 104 aktywów to flagowe, reprezentacyjne centra handlowe.

Nowy wrocławski projekt

W 2017 roku powiększyło się także polskie portfolio Unibail-Rodamco. 18 października otwarto nowoczesne centrum handlowo-biurowe zintegrowane z dworcem autobusowym Wroclavia. W pierwszym miesiącu funkcjonowania centrum odwiedziło 1,25 mln osób, a najemcy wciąż odnotowują znaczące obroty w skali całej Polski - informuje grupa.

Aż 18 proc. powierzchni najmu Wroclavii zostało przeznaczone na rozrywkę i gastronomię. Na poziomie +2, w sąsiedztwie całorocznych zielonych ogrodów, powstała strefa Grand Kitchen z potrawami z całego świata, serwowanymi przez najlepsze międzynarodowe i lokalne restauracje. Na tym samym poziomie znajduje się też 20-salowe kino Cinema City z pierwszym w mieście IMAX-em oraz jedyna we Wrocławiu sala zabaw Fikołki. Najemcy Wroclavii zostali dobrani w sposób umożliwiający zaspokojenie potrzeb wszystkich klientów, poprzez zaproponowanie szerokiego wyboru różnych marek, zarówno premium, jak i sieciowych. Ogromnym atutem projektu stały się sklepy niedostępne dotąd w mieście, m.in.: Steve Madden, Forever 21, Uterqüe, Estée Lauder, Run Colors, Lacoste, Loft 37 czy Sfera.

więcej informacji:

Unibail-Rodamco RSS ALERT    /    Arkadia RSS ALERT    /    Wroclavia RSS ALERT    /    galerie handlowe RSS ALERT    /    centra handlowe RSS ALERT    /    gastronomia w centrach handlowych RSS ALERT    /    Grand Kichen RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.82.93.116
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.