REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Unilever: 403 mln zł na reklamę w 2007 r.

  • Autor: Dziennik
  • Data: 20-03-2008, 12:29

Wśród producentów dóbr szybko zbywalnych (FMCG) zdecydowanym liderem pod względem wartości wydatków na reklamę telewizyjną jest Unilever-Bestfoods. Koncern znany m.in. z takich produktów jak herbata Saga i przyprawy Knorr, w zeszłym roku na kampanie reklamowe przeznaczył ponad 403 mln zł - podaje Dziennik.

REKLAMA

Na dalszych miejscach uplasował się Nestle, producent choćby batonów Princessa i dań gotowych Winiary. Producenci FMCG w sumie na
reklamę swoich produktów, według danych TNS OBOP, wydali 9,56 mld zł, czyli o ponad 20 proc. więcej niż w 2006 roku.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (8 024) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH