Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Unilever: 403 mln zł na reklamę w 2007 r.

  • Autor: Dziennik
  • Data: 20-03-2008, 12:29

Wśród producentów dóbr szybko zbywalnych (FMCG) zdecydowanym liderem pod względem wartości wydatków na reklamę telewizyjną jest Unilever-Bestfoods. Koncern znany m.in. z takich produktów jak herbata Saga i przyprawy Knorr, w zeszłym roku na kampanie reklamowe przeznaczył ponad 403 mln zł - podaje Dziennik.

Na dalszych miejscach uplasował się Nestle, producent choćby batonów Princessa i dań gotowych Winiary. Producenci FMCG w sumie na
reklamę swoich produktów, według danych TNS OBOP, wydali 9,56 mld zł, czyli o ponad 20 proc. więcej niż w 2006 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 444) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH