REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

UOKiK sprawdzi czy Lidl mógł natychmiastowo zakończyć akcję "Sprytnie i tanio"

  • Autor: Gazeta.pl
  • Data: 10-11-2016, 14:49
UOKiK sprawdzi czy Lidl mógł natychmiastowo zakończyć akcję
fot. shutterstock

Ostatni punkt „zasad zwrotu produktów marek własnych Lidla” wyraźnie mówi, że Lidl o wszelkich zmianach powinien informować z 7-dniowym wyprzedzeniem. Tymczasem sieć zakończyła promocję tego samego dnia, w którym o tym poinformowała - informuje Gazeta.pl

REKLAMA

Górnicka, Inquiry: Lidl nie docenił tego jak "sprytny" jest polski konsument

8 listopada Lidl zakończył promocję "Sprytnie i tanio" choć pierwotnie miała ona trwać do końca miesiąca. Zwrotu towarów mogą więc dokonać teraz tylko ci klienci, którzy kupili towary do 8 listopada włącznie.

Jak komentuje dla Gazeta.pl  Łukasz Rdzeń, radca prawny z kancelarii Counsels, skrócenie okresu promocji powinno nastąpić zgodnie z określonymi przez sieć zasadami, tj. z 7-dniowym wyprzedzeniem. - Wycofanie tej oferty z naruszeniem jej warunków jest prawnie wątpliwe i może być podważane przez konsumentów - dodaje.

Ekspert: Akcja Lidla miała 3 strony - straszną, śmieszną i promocyjną

Lidl tłumaczy, że akcja została zakończona ze względu na wykorzystywanie promocji wbrew jej celom.

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował, że na bieżąco analizuje otrzymane sygnały w sprawie promocji w sieci sklepów Lidl.

- Jeśli będą podstawy do podjęcia działań administracyjnych, będziemy informować na bieżąco - tłumaczy Małgorzata Cieloch, rzecznik prasowy UOKiK.

Czytaj więcej na Gazeta.pl

KOMENTARZE: (8)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • ech 17-11-2016, 22:18:
@Łukasz, niestety nie jest tak różowo jak Ci się wydaje. W tych "normalnych krajach" jak się komuś przyglądasz to możesz za stalking, względnie molestowanie odpowiadać. Więc zbyt różowo też nie jest.
  • Bohdan 14-11-2016, 14:43:
Lidl nie słynie z uczciwości. Zamiast ułożyć uczciwy regulamin, chciał błysnąć, wiedząc, że w razie czego wycofał się Innym oszukańczym "numerem" w Lidlu jest podawanie na produkcie innej ceny, a przy kasie inkasowanie wyższej. Nawet kierownik pokrętnie tłumaczył, że cena na produkcie to cena dostawcy. Wbrew przepisom, bo klient ma tyle płacić ile podaje etykieta na produkcie. Radzę uważać na oszukańcze metody Lidla.
  • Tomasz 14-11-2016, 09:43:
@Łukasz, jeśli całe życie spędzasz pod budką z piwem to się nie dziw, że masz takie otoczenie. Ja spotykam w większości sympatycznych i miłych ludzi.

Zobacz wszystkie komentarze (8)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 730) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 199)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH