Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

UPS i Izba Gospodarki Elektronicznej łączą siły we wsparciu rynku e-commerce

UPS i Izba Gospodarki Elektronicznej ogłosiły dzisiaj nową współpracę, której celem jest wsparcie polskich przedsiębiorców w ich rozwoju na rynku e-commerce. Partnerstwo obejmuje publikację poradnika poświęconego zagadnieniom branży e-commerce, a także serię warsztatów dla firm, które stawiają pierwsze kroki w e-commerce w ramach Szkoły Gospodarki Cyfrowej.

UPS i Izba Gospodarki Elektronicznej łączą siły we wsparciu rynku e-commerce
fot. shutterstock

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 15-07-2019, 13:14

- Handel elektroniczny jest znaczącą i stale rosnącą częścią polskiej gospodarki – do 2025 roku sprzedaż online ma stanowić 12,5% PKB naszego kraju. Jest to ogromna szansa dla sprzedawców detalicznych, zwłaszcza małych firm, na rozwój ich działalności - mówi Norbert Kręcicki, Dyrektor Marketingu, UPS Polska.

- Właściwa logistyka jest kluczem do sukcesu sprzedawców internetowych i głównym motorem satysfakcji klienta. Nasza globalna sieć i 112-letnie doświadczenie oznaczają, że UPS ma wyjątkową pozycję, by doradzać firmom jak dopasować się do nowych rynków. Dzięki tej współpracy staramy się wyposażyć przedsiębiorstwa w narzędzia i wiedzę, które pozwolą im osiągnąć sukces - dodaje.

Poradnik UPS i Izby Gospodarki Elektronicznej zatytułowany „Jak zwiększyć zyski sklepu internetowego wykorzystując możliwości firm kurierskich” to przewodnik po logistyce dla sektora e-commerce. Publikacja, kierowana do przedsiębiorców działających już w branży e-commerce oraz tych, którzy chcą zacząć sprzedawać swoje produkty online, zawiera informacje na temat m.in. oczekiwań dzisiejszych konsumentów, optymalizacji łańcucha dostaw oraz rozwoju na rynkach zagranicznych. 

- Rynek usług logistycznych, podobnie jak e-commerce, zmienia się dynamicznie. Rozwijająca się branża handlu elektronicznego oraz coraz bardziej wymagający e-klienci, stanowią wyzwanie dla firm logistycznych. Wygoda i szybkość wciąż pozostają kluczowymi aspektami w kontekście poziomu satysfakcji konsumentów. Handel elektroniczny nie może istnieć bez elementu dostarczenia produktu do klienta końcowego – czyli bez sprawnej logistyki. Chcąc odpowiedzieć na rosnące potrzeby rynku, firmy logistyczne muszą zapewnić sprawne dostarczanie przesyłek, możliwość łatwego ich zwrotu, a także opcję wysyłek międzynarodowych. Dla sklepów internetowych jest to ważny element prowadzenia działalności sprzedaży online. Dlatego współpraca z odpowiednią firmą logistyczną ma w tym procesie bardzo istotne znaczenie” - mówi Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

UPS RSS ALERT    /    Izba Gospodarki Elektronicznej RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.81.28.94
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.