REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

V FRSiH: Konsument ma ok. 800-900 potrzeb, a dyskont daje tylko jedną odpowiedź na każdą z nich

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 18-10-2012, 13:33
V FRSiH: Konsument ma ok. 800-900 potrzeb, a dyskont daje tylko jedną odpowiedź na każdą z nich
Paneliści sesji poświęconej franczyzie na rynku handlowym

Z badań, które przeprowadziliśmy wynika, że konsument ma 800-900 potrzeb, a dyskont daje tylko jedną odpowiedź na każdą z nich. Dlatego trzeba walczyć z dyskonterami poprzez dostarczanie klientom wyboru - powiedział podczas panelu "Franczyza w Polsce - małe formaty, wielkie perspektywy" na V Forum Rynku Spożywczego i Handlu, Francois Vincent, dyrektor ds.franczyzy, członek zarządu Carrefour Polska.

REKLAMA
Francois Vincent przyznał, że sieci sklepów osiedlowych muszą walczyć z dyskontami dopasowaną do potrzeb klienta ofertą i szerszym wyborem produktów. - Każdy rodzaj produktu powinien być reprezentowany na półce poprzez produkt najtańszy, markę własną, czyli dobrą jakość w rozsądnej cenie oraz poprzez lidera rynkowego - mówił Vincent. Jak dodał, innym powodem, dla którego klienci wybierają sklepy osiedlowe, a nie dyskonty, jest oferta produktów świeżych.

Pedro Martinho, członek zarządu, dyrektor handlowy, Eurocash SA oraz członek zarządu, Tradis Sp. z o.o. powiedział, że obecnie największą konkurencją dla jego grupy jest sieć Biedronka. Zauważył jednocześnie, że małe i średnie sklepy są przyszłością handlu w Polsce. - Konsument chce robić zakupy szybko i blisko domu, a niedzielne wizyty w hipermarkecie wychodzą już z mody. Tak samo jak dyskonty, które nie zapewniają klientom dostatecznie szerokiego wyboru oraz oferty świeżych produktów - komentował.

Jego zdaniem spora ilość sieci, jaką skupia w swoim portfolio Eurocash nie jest zagrożeniem dla ich rozwoju. - Nieważna jest liczba sklepów i szyldów, ale to, żeby konsument miał wybór, alternatywę. On oczekuje różnej oferty - innej na osiedlu, we wsi czy centrum miasta. Najważniejsze dla nas jest to, czy kupujący otrzyma to, czego nie znajdzie gdzie indziej - mówił Pedro Martinho.

Przeczytaj relację i zobacz zdjęcia z tego panelu dyskusyjnego: V FRSiH: Franczyza w Polsce - małe formaty, wielkie perspektywy

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 403) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH