REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Visa Europe rozwija współpracę ze stacjami BP i sieciami handlowymi

  • Autor: pr
  • Data: 02-04-2014, 17:50

Organizacja Visa Europe rozwija współpracę z detalistami realizując strategię przyśpieszania rozwoju obrotu bezgotówkowego w Polsce. Visa uruchamia razem z siecią stacji paliw BP oraz sześcioma sieciami handlowymi kolejną promocję płatności kartami Visa.

REKLAMA

Visa Europe rozpoczęła ogólnopolską kampanię promującą płatności bezgotówkowe, w ramach której wszyscy klienci otrzymają upominki za płatności kartą Visa dokonane na dowolnej z ponad 450 stacji paliw sieci BP.

- Realizując strategię przyśpieszania rozwoju obrotu bezgotówkowego w Polsce, zacieśniamy współpracę z firmami handlowymi przy zachęcaniu konsumentów do płatności kartą, czego wyrazem jest obecna kampania - mówi Jakub Kiwior, dyrektor Visa Europe w Polsce.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów ubiegłorocznej kampanii zarówno w zakresie edukowania konsumentów i pokazywania im jak proste, wygodne i korzystne jest płacenie kartą, jak również w zakresie docenienia rezultatów kampanii przez partnerów handlowych, którzy chcą uczestniczyć we wspólnych z bankami działaniach promocyjnych, organizowanych przez Visa Europe. Takich wspólnych działań będzie w tym roku i w kolejnych latach więcej - dodaje Kiwior.

W ciągu sześciu tygodni trwania programu każda płatność Visa za zakupy na stacjach BP będzie nagradzana specjalnymi ofertami renomowanych partnerów promocji, tj. sieci Avans, Carrefour, Intersport, Multikino, Praktiker oraz Telepizza. Nagradzany użytkownik karty Visa będzie mógł wybrać partnera promocji, z oferty którego chce skorzystać, co jest istotną nowością i dodatkową korzyścią tegorocznej promocji.

W ramach kampanii „Promocja upominkowa Visa" każdy klient płacący kartą Visa za paliwo na stacji sieci BP, niezależnie od wartości transakcji, otrzyma kod promocyjny, który po przesłaniu SMS-em lub mailem umożliwi otrzymanie rabatu lub gratisu od wybranego partnera promocji.

Może to być do 50 zł rabatu na następne zakupy w sklepach Carreffour czy Praktiker przy zakupach powyżej 300 zł, ulgowy bilet za 10 zł na seans w Multikinie od poniedziałku do piątku, pamięć USB o wielkości 8 GB przy zakupach za minimum 300 zł w sieci Avans, 20% zniżki na odzież i obuwie w sieci Intersport czy też „3 za 1", czyli trzy pizze w cenie jednej w sieci Telepizza.

Rozpoczęta kampania promocyjna jest drugą odsłoną programu Visa, który przewiduje działania partnerskie z czołowymi sieciami handlowymi w Polsce, mające na celu pokazywanie konsumentom korzyści płynących z płatności bezgotówkowych i zachęcanie ich do płacenia kartą zamiast gotówką pobraną przy użyciu karty z bankomatu.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 379) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH