W 2009 r. Grupa Muszkieterów mocno zainwestuje w marki własne

W ciągu najbliższych miesięcy należąca do Grupy Muszkieterów sieć supermarketów Intermarche wprowadzi do sprzedaży blisko 250 nowych marek własnych ze średniej półki cenowej. Firma zaproponuje swoim klientom produkty sieciowe typu „Bio" i produkty funkcjonalne.
- Najwięcej wyrobów pod marką własną pojawi się w segmencie produktów świeżych w tym produktów mleczarskich i wędliny. Drugi ważny dla nas segment to owoce i warzywa, gdzie oprócz standardowej oferty, skłaniać się będziemy ku bardziej innowacyjnym produktom - mówi Sylwia Piskulska, kierownik marketingu marek własnych, Dyrekcja Handlowa Intermarche Polska.
Ze względu na wzrost zainteresowania ze strony konsumentów segmentem produktów premium firma chce wprowadzić na półki szerszą ofertę delikatesową z Francji. - Mamy możliwość importowania ekskluzywnych produktów, jakie trudno znaleźć w ofercie nawet renomowanych marek krajowych - wyjaśnia Sylwia Piskulska. - Również i w lokalnej gamie wyróżniliśmy produkty premium. Taką potrzebę dostrzegliśmy między innymi w wędlinach, stąd pomysł na markę premium „Wiejskie Pyszności".
W roku 2009 bieżącym roku pojawią się dwa nowe brandy związane z produktami BIO oraz z żywnością funkcjonalną. - Nowy brand związany będzie również z półką ekonomiczną. Dotychczasową Mini Cenę usuniemy, a w jej miejsce wprowadzimy wyżej pozycjonowany Top Budget - brand międzynarodowy obecny we wszystkich krajach Muszkieterów - tłumaczy przedstawicielaka Intermarche. - Czeka nas w tej mierze diametralna zmiana: od asortymentu, poprzez jakość produktów, cenę oraz opakowanie. Pierwsze produkty Top Budget zawitają do sklepów Intermarche w drugim kwartale tego roku - dodaje.
Według Sylwi Piskulskiej w dobie kryzysu marki własne niewątpliwie zyskają na znaczeniu. Kryzys pomoże zwrócić uwagę klientów na markę prywatną jako tańszy odpowiednik marek narodowych. - Pytanie brzmi czy tą uwagę zdołamy zatrzymać? - zastanawia się kierownik marketingu marek własnych Intermarche. - Według mnie w pierwszej turze, na znaczeniu zyskają dyskonty, bo tam marka własna jest najbardziej zauważalna. Jednak klienci, którzy będą dokonywać zakupów w supermarketach docenią fakt, że marki własne są tu alternatywą a nie koniecznością. Ten komfort zakupu może przekonać ich bardziej do naszej oferty. Dajemy wybór, nie ograniczamy - wyjaśnia.
- « Poprzednia
- 1
- 2
- Następna »
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!