Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

W 2010 r. sieć SPAR zanotowała w Polsce 3,5-proc. spadek sprzedaży

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 02-06-2011, 14:43
W 2010 r. sieć SPAR zanotowała w Polsce 3,5-proc. spadek sprzedaży

Sprzedaż sieci SPAR w Polsce wyniosła w 2010 r. ok. 73 mln euro, co oznacza 3,5-proc. spadek w porównaniu z rokiem poprzednim.

Liczba sklepów wzrosła do 61, a powierzchnia sprzedaży wyniosła w sumie ponad 14,75 tys. mkw.

Według władz SPAR International Polska gospodarka doskonale poradziła sobie z wyjściem z kryzysu finansowego, w związku z tym można się spodziewać dobrej koniunktury w handlu detalicznym.

Cały SPAR International odnotował w ubiegłym roku wzrost sprzedaży o 4,5 proc. do ponad 1,3 mld euro.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 045) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH