Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

W 2010 r. wartość transakcji na rynku centrów handlowych wyniosła 20,6 mld euro

Wartość transakcyjna rynku inwestycji handlowych w Europie wyniosła 20,6 miliardów euro - 68 proc. więcej niż w 2009 roku - poinformował Jones Lang LaSalle.

  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl/PRCH
Data: 27-01-2011, 15:45

Polska w 2010 roku zajęła wysoką 5-tą pozycję, a transakcje o wartości 677 milionów euro zostały zawarte w ostatnim kwartale roku. Jedną znajważniejszych transakcji była sprzedaż przez Carpathian PLC za blisko 170 milionów euro centrum handlowego Promenada w Warszawie.

- W roku 2010 zaobserwowaliśmy znaczne zainteresowanie inwestorów produktami handlowymii - sfinalizowano wiele transakcji. Polska cieszyłą się dużym zaintersowaniem. Oprócz wielu transakcji stricte inwestycyjnych takich jak sprzedaż centrum handlowego Promenada w Warszawie, centrum handlowego Arkadia i Warszawa Wileńska, centrum Ferio w Koninie, centrum Jantar w Słupsku czy Galeria Malta w Poznaniu, inwestorzy byli też zainteresowani bardziej skomplikowanymi strukturami transakcji takimi jak forward funding czy joint venture przy projekcie developerskim, na które kompletnie nie było popytu w roku 2009 - komentuje Agata Sekuła, Dyrektor Działu Inwestycji Handlowych w Jones Lang LaSalle w Europie Centralnej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Agata Sekuła RSS ALERT    /    Jones Lang LaSalle RSS ALERT    /    Carpathian RSS ALERT    /    Promenada RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.200.4
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.