Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

W 2011 r. Poczta chce uruchomić nawet 250 placówek we współpracy ze sklepami

Poczta Polska we współpracy z Totalizatorem Sportowym uruchomiła w Warszawie pierwszą agencję pocztową w oparciu o nowy model biznesowy. W tym roku, w ramach pilotażu, spółka chce utworzyć 200 - 250 tego typu placówek wspólnie z firmami sieciowymi, np. sklepami.

W 2011 r. Poczta chce uruchomić nawet 250 placówek we współpracy ze sklepami

W samej Warszawie ma ich powstać jeszcze ponad 30. Kolejne etapy pilotażu to: Kraków, Chorzów i Rzeszów. - Chcemy zagęścić liczbę placówek w miastach - czyli tam, gdzie jest największy popyt na usługi - mówi Mariusz Popek, członek Zarządu Poczty Polskiej odpowiedzialny za usługi pocztowe i finansowe.

Jednostki poczty będą mieściły się np. w centrach handlowych, sklepach czy na stacjach paliw. Będą one czynne zdecydowanie dłużej niż większość obecnie działających urzędów; cześć placówek będzie również działała przez całą dobę.

- Agencje mają być dostępne w miejscach dogodnych dla naszych klientów tak, aby mogli oni korzystać z usług pocztowych przy okazji np. robienia zakupów - dodaje Mariusz Popek.

Firma zamierza podpisać umowy zarówno z dużymi sieciami sklepów, jak i indywidualnymi właścicielami placówek handlowych. Zdaniem przedstawicieli Poczty projekt ten daje szansę na zwiększenie obrotów sklepu, bo przy okazji wysyłania listu, klienci dokonują także zakupów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Poczta Polska RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.87.18.165
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.