W 2011 r. Poczta chce uruchomić nawet 250 placówek we współpracy ze sklepami

Poczta Polska we współpracy z Totalizatorem Sportowym uruchomiła w Warszawie pierwszą agencję pocztową w oparciu o nowy model biznesowy. W tym roku, w ramach pilotażu, spółka chce utworzyć 200 - 250 tego typu placówek wspólnie z firmami sieciowymi, np. sklepami.
W samej Warszawie ma ich powstać jeszcze ponad 30. Kolejne etapy pilotażu to: Kraków, Chorzów i Rzeszów. - Chcemy zagęścić liczbę placówek w miastach - czyli tam, gdzie jest największy popyt na usługi - mówi Mariusz Popek, członek Zarządu Poczty Polskiej odpowiedzialny za usługi pocztowe i finansowe.
Jednostki poczty będą mieściły się np. w centrach handlowych, sklepach czy na stacjach paliw. Będą one czynne zdecydowanie dłużej niż większość obecnie działających urzędów; cześć placówek będzie również działała przez całą dobę.
- Agencje mają być dostępne w miejscach dogodnych dla naszych klientów tak, aby mogli oni korzystać z usług pocztowych przy okazji np. robienia zakupów - dodaje Mariusz Popek.
Firma zamierza podpisać umowy zarówno z dużymi sieciami sklepów, jak i indywidualnymi właścicielami placówek handlowych. Zdaniem przedstawicieli Poczty projekt ten daje szansę na zwiększenie obrotów sklepu, bo przy okazji wysyłania listu, klienci dokonują także zakupów.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!