W 2011 r. Polacy wydali 646,1 mld zł na zakupy
Największym centrum handlowym w Polsce jest Warszawa, która generuje zjawisko turystyki zakupowej i przyciąga mieszkańców innych regionów. Zakupy pokochali również Poznaniacy - czytamy w Dzienniku Gazecie Prawnej.
Pierwsza pozycja Mazowsza nie powinna nikogo dziwić a o tej lokacie decydują Warszawa i jej okolice. Na drugim miejscu w rankingu jest woj. wielkopolskie. Roczne przeciętne zakupy mieszkańca tego regionu wyniosły ponad 26,4 tys. zł i były o ponad 57 proc. wyższe niż przeciętnia krajowa.
Jak informuje DGP zaskakujące są wydatki mieszkańców woj. śląskiego, które są średnio o 40 proc. niższe niż przeciętnie w kraju, choć pod względem zarobków region jest w czołówce listy płac.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!