Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

W 2011 r. sieć Piotr i Paweł chce zwiększyć obroty o 17 proc.

Jak dowiedział się serwis portalspozywczy.pl poznańska sieć supermarketów Piotr i Paweł chce otworzyć, w tym roku siedem nowych sklepów, tym samym zakończy go liczbą 83 placówek.

W 2011 r. sieć Piotr i Paweł  chce zwiększyć obroty o 17 proc.
fot. poznań plaza

Jednocześnie na koniec 2011 r. operator prognozuje wzrost obrotów o 17 proc. w stosunku do roku 2010.

W 2009 r. sieć Piotr i Paweł zanotowała obroty na poziomie 1 352 mln zł, co oznacza 20-proc. w porównaniu z rokiem 2008.

W 2010 r. sieć otworzyła 10 sklepów. Obecnie sieć Piotr i Paweł ma już 76 sklepów w 45 miastach na terenie całego kraju.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Piotr i Paweł RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • P i P 2011-01-12 13:05:39
    Ciekawe czy model rozwoju będzie taki jak np. w Pile, gdzie operator 3 supermarketów Piotra i Pawła zbankrutował w zeszłym roku, a sieć P&P praktycznie za grosze (za towarna półkach) przejęła od niego sklepy.Najprawdopodobniej, żeby nie było MEGA afery jak franczyzobiorca zbankrutuje. Namawiany przez sieć przez kilka lat inwestował aż przeinwestował, a Piotr i Paweł skorzystał przejmując dobrze zorganizowane i ustawione sklepy za fricco. W Pile huczy od plotek jak PiP wycyckał swoich wieloletnich franczyzobiorców.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.242.25.198
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.