Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

W 2014 r. co trzeci Polak w zasięgu sklepu internetowego Tesco

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 02-10-2013, 18:23
W 2014 r. co trzeci Polak w zasięgu sklepu internetowego Tesco
Sklep Tesco w Warszawie, fot. PTWP/ŻelaznaStudio

Tesco zapowiada, że będzie stale poszerzać zasięg swojej internetowej usługi Tesco Ezakupy. Już dziś z zakupów z wykorzystaniem Internetu może korzystać ponad 25 proc. mieszkańców naszego kraju. Szacunki sieci wskazują jednak, iż w roku 2014 już jedna trzecia Polaków będzie mogła skorzystać z zakupów online w Tesco.

Podążając za światowymi trendami w handlu, Tesco mocno inwestuje w nowoczesne technologie, szukając coraz to nowych sposobów aby ułatwić zakupy swoim klientom. Ostatnią nowością wprowadzoną do sieci są elektroniczne etykiety cenowe. Jednak najbardziej widoczną nowinką handlową było umożliwienie robienia zakupów w Tesco bez wychodzenia z domu. Po ponad roku od uruchomienia usługi, Ezakupy dają możliwość zamówienia produktów zarówno za pośrednictwem komputera, jak i smartfona. Klienci mogą również wybrać sposób dostawy. Mogą poczekać na swoje zakupy w domu lub odebrać je w jednym z 21 sklepów w całej Polsce.

- Nasi klienci najchętniej wybierają ciężkie produkty - jak wielopaki wody, proszki do prania, nabiał i artykuły dla dzieci, ponieważ mają pewność, że zakupy zostaną dostarczone na czas i to pod same drzwi ich domu - mówi Mariusz Nowak, menadżer działu sprzedaży internetowej Tesco Polska.

Firma widząc wciąż rosnącą popularność swojej usługi zapowiada, że za rok ilość sklepów powiększy się o kolejne placówki. Tym samym, ponad 30 proc. Polaków będzie miało możliwość skorzystania z zakupów za pośrednictwem internetu.

W tym tygodniu pierwsze samochody serwisu Tesco Ezakupy wyjechały na ulice Rzeszowa. Zakupy do rzeszowskich klientów zostaną dowiezione ze sklepu przy ul. Powstańców Warszawy 13.

Tesco wciąż rozwija e-usługi. Od niedawna zamówienie złożone w serwisie Ezakupy Tesco można odebrać także osobiście w sklepie, w Punkcie Obsługi Klienta lub w specjalnym miejscu oznaczonym napisem „Zamów i odbierz". Nowa usługa Tesco dostępna jest już w 20 hipermarketach. Jednak wśród klientów największą popularnością wciąż cieszą się zakupy z dowozem do domu. Stale rosnąca ilość zamówień sprawiła, że powiększyliśmy naszą flotę samochodową w wybranych sklepach o ponad 50 proc.

Tesco Polska jest czołową siecią sklepów samoobsługowych na polskim rynku z 450 sklepami, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Firma zatrudnia ok. 29 tys. osób i oferuje klientom produkty ponad 1500 polskich dostawców. Co tydzień sklepy Tesco odwiedza ponad 5 milionów klientów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • PTR 04-10-2013, 09:02:
To ja czekam aż na paragonach będą na górze drukować logo Tesco a nie że tylko drobnym druczkiem napiszą "Tesco Polska". Loga sklepów na paragonach drukują na górze chociażby w Czechach, na Słowacji, na Węgrzech jak i na zachód.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 472) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH