Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

W 2016 roku Ruch chce osiągnąć ponad 7,6 mld zł przychodów

  • Autor: www.portalspozywczy.pl, PB
  • Data: 30-06-2011, 16:46
W 2016 roku Ruch chce osiągnąć ponad 7,6 mld zł przychodów

Ruch SA chce do 2016 roku podwoić przychody, do ponad 7,6 mld zł. - Połowa przychodów będzie pochodziła ze sprzedaży detalicznej - mówi Anna Walczowska, członek zarządu spółki, w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.

Spółka przedstawiła niedawno nową strategię, która zakłada m.in. inwestycje rzędu 160 mln zł w sektor detaliczny. Stare kioski Ruchu mają być systematycznie zastępowane nowoczesnymi, Ruch wprowadza także nową jakość obsługi klienta. Ofertę tytułów prasowych oraz produktów pierwszej potrzeby uzupełni m.in. świeżo parzona kawa z ekspresu, jak również o możliwość zrealizowania wybranych usług tj. płatności masowe, czy przesyłki kurierskie.

- Portfolio zostanie znacznie okrojone i będzie wynosić około 1,5 tys. produktów. Będziemy stawiać na towary szybko rotujące, jak i wysokomarżowe. To wręcz rewolucyjna zmiana. Obecnie sprzedajemy bowiem głównie ogromne ilości produktów z niską marżą: papierosy, gazety, bilety - mówi Anna Walczowska, odpowiedzialna w spółce za marketing i sprzedaż detaliczną.

- Podobnie niewiele zarabiamy na doładowaniach telefonów. Oczywiście nie zamierzamy z tego rezygnować, bo to są produkty, które od lat kupuje się w kioskach, ale przestawimy sprzedaż tak, by pozwalała przyzwoicie zarobić - dodaje.

Jak zapewnia, w 2011 roku spółka zanotuje pierwszy od lat zysk, natomiast w ciągu 5 lat ma nastąpić znaczna poprawa rentowności.

- Do 2016 przychody Spółki mają się podwoić do poziomu ponad 7,6 mld zł, przy czym detal ma przynosić firmie połowę przychodów, reszta to sprzedaż hurtowa prasy i FMCG - mówi Anna Walczowska.

Przypomina, że obecnie Ruch jest liderem w sprzedaży detalicznej w małych formatach. Firma dostarcza prasę do blisko 26 tys. miejsc sprzedaży, w tym zarządza siecią ok. 6 tys. punktów. Prowadzi sprzedaż prasy w prenumeracie, w ofercie ma ok. 4 tys. tytułów. Oznacza to udział w rynku na poziomie około 37 proc.

Przeczytaj także:

Ruch chce zmienić kioski w nowoczesne punkty sprzedaży

Ruch planuje ogromne inwestycje. W ciągu pięciu lat wyda 165 mln zł

Sieć Ruch inwestuje w produkty pod marką własną

Ruch wprowadzi usługi dodatkowe, wzmocni również dział hurtu 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Lena 29-02-2012, 19:50:
Cola w kiosku Ruchu 2,60, w Biedronce 0,99, a w sklepie osiedlowym 1,80. O czym my mówimy?
  • zadziwiony 12-07-2011, 21:40:
Oczywiscie lepiej sprzedac 1 rzecz za 1000 zl niz 1000 rzeczy po 1 zl, ale prosze sprobowac zrobic to w kiosku!

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 983) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 268)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH