Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

W br. Metro otworzyło w Polsce 7 dużych sklepów i zmodernizowało 9 hipermarketów

W 2010 r. należące do niemieckiego koncernu Metro Group sieci Real, Makro, Media Markt i Saturn inwestowały w Polsce, w nowe placówki i modernizację działających już sklepów.

W br. Metro otworzyło w Polsce 7 dużych sklepów i zmodernizowało 9 hipermarketów

Autor: PR/portalspozywczy.pl
Data: 06-12-2010, 15:59

W sumie sieci Metro Group otworzyły łącznie siedem nowych placówek handlowych. - Media Markt włożył duży wysiłek w utrzymanie pozycji lidera na bardzo konkurencyjnym rynku i kontynuował ekspansję, otwierając trzy nowe markety w Tarnowie, Gdańsku i Wałbrzychu. Sieć Saturn wzbogaciła się o jeden market w Łodzi. Makro Cash & Carry rozwijając koncepcję małych formatów otworzyło 3 Makro Punkty w Lesznie, Słupsku i Radomiu - poinformowała Renata Juszkiewicz, dyrektor Przedstawicielstwa Metro Group w Polsce

- Sieć Real skupiła się na modernizacji istniejących już obiektów. Rok 2010 zamknie dziewięcioma reotwarciami obiektów. Dokonane zmiany zapewniają klientom większą wygodę i oszczędności czasu podczas robienia zakupów oraz przyczyniają się do umacniania pozycji rynkowej spółki - dodała.

Łącznie w Polsce działa obecnie 146 placówek handlowych zarządzanych przez spółki należące do Metro Group, w tym Makro Cash & Carry - 29 hal wielkoformatowych i 4 małe formaty Makro Punkt, sieć Real - 54 hipermarkety, dwie sieci z elektroniką czyli Media Markt i Saturn zarządzają kolejno 44 i 15 marketami.

W 2010 r. Media Markt i Saturn rozwinęły pakiet usług - nowy program Powerservice oferuje płatne usługi dostawy i instalacji sprzętu RTV i AGD.
Klienci sieci Real także korzystają z nowych udogodnień. W dziewięciu hipermarketach funkcjonują obecnie 44 kasy samoobsługowe.

Metro Group jest jednym z najważniejszych międzynarodowych przedsiębiorstw handlowych. Prowadzi ok. 2,1 tys. placówek handlowych w 34 krajach i zatrudnia 300 tys. osób. W roku 2009 osiągnęła obrót w wysokości 66 mld euro.

W Polsce należące do niemieckiego koncernu sieci handlowe Makro Cash & Carry, Real, Media Markt i Saturn wygenerowały w roku 2009 łączny obrót 16,8 mld euro.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Renata Juszkiewicz RSS ALERT    /    Metro Group AG RSS ALERT    /    Real RSS ALERT    /    Makro RSS ALERT    /    Media Markt  RSS ALERT    /    Saturn RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.207.146.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.