Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

W ciągu ostatnich 3 miesięcy zyski Starbucksa wzrosły o 44 proc.

Starbucks nadal odczuwa skutki odbicia koniunktury po recesji. W ostatnim kwartale firma zanotowała znaczący wzrost zysków. W ciągu ostatnich trzech miesięcy zyski wzrosły o 44 proc.

Na dobre wyniki wpłyną m.in. wzrost ruchu klientów w lokalach (o 5 proc.), jak również zwiększenie średnich wydatków klienta w sieci restauracji (o 2 proc.).

Starbucks ocenia, że na poprawę zysku operacyjnego i marży przełożyło się też zniwelowanie wpływu wysokich kosztów kawy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Starbucks RSS ALERT    /    kawa RSS ALERT    /    restauracje RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • zainteresowany 2011-02-03 00:12:34
    Ja mam takie pytanie. Ile mniej więcej kawy jest na miesiąc lub tydzień sprzedawanej w barach typu Starbucks czy Canappka(sieć sandwich barów w Poznaniu)? Chodzi mi o powiedzmy najpopularniejszy gatunek. Dane mogą być podane w gramach/kilogramach a nawet sztukach ;p

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.229.97.16
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.