Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

W dobie automatyzacji to ludzie wciąż są podstawą handlu

- Nowoczesne urządzenia wspierają sprzedawców, jednak wciąż to ludzie są podstawą handlu. Potwierdzają to zeszłoroczne badania The State of Customer Service Report. To jakość obsługi klienta jest obecnie wskazywana przez konsumentów jako kluczowy czynnik, który buduje lojalność wobec danego sklepu – tłumaczy Bogdan Łukasik, szef rady nadzorczej Modern-Expo Group.

W dobie automatyzacji to ludzie wciąż są podstawą handlu
Bogdan Łukasik, szef rady nadzorczej Modern-Expo Group, fot. mat. pras.

Błyskawiczny rozwój technologii i nowoczesne rozwiązania w branży retail, dzielą pracowników handlu detalicznego. Tam, gdzie jedni dopatrują się usprawnień pracy, inni widzą zagrożenie dla swojego zatrudnienia. Czy sklep przyszłości będzie całkowicie bezobsługowy? 

Spersonalizowana obsługa to w dzisiejszych czasach element budowania przewagi konkurencyjnej. Wskazują na to zarówno konsumenci (69 proc. badanych The State of Customer Service Report), jak i odbiorcy B2B (82 proc.). Podczas pobytu w sklepie liczymy na pomoc obsługi i bardzo cenimy sobie możliwość interakcji z drugim człowiekiem. Dzisiejsze technologie ułatwiają zakupy, jednak jeszcze wiele lat nie będą stanowić skutecznego zastępstwa w tym aspekcie. Ich głównym zadaniem jest usprawnienie procesu zakupów, zarówno dla klienta, jak i pracownika sklepu. – dodaje Łukasik.

Na konferencji Retail Show zostanie zaprezentowane najnowsze rozwiązanie, proponowane detalistom przez Modern Expo – inteligentna półka, która dzięki wbudowanym modułom elektronicznym daje możliwość kontrolowania ilości produktów, które znajdują się w danym punkcie sprzedaży. W momencie, gdy w danym sklepie liczba towarów spadnie poniżej określonego wcześniej minimum, informacja na temat braku zostaje wysłana bezpośrednio do osoby odpowiedzialnej za uzupełnianie towarów. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Modern-Expo RSS ALERT    /    Bogdan Łukasik RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    automatyzacja handlu RSS ALERT    /    automatyzacja RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.234.228.185
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.