Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

W Galerii Jurajskiej otwierane są nowe sklepy i punkty gastronomiczne

Galeria Jurajska powoli zamyka proces rekomercjalizacji. Objął on głównie najemców, którym kończyły się 5- i 10-letnie umowy najmu. Przy okazji centrum handlowe dokonało także kilku korekt w swojej ofercie, odświeżając tenant-mix nowymi markami m.in. w segmencie mody oraz zdrowia i urody.

W Galerii Jurajskiej otwierane są nowe sklepy i punkty gastronomiczne
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 19-11-2019, 11:00

Listopad oraz początek grudnia przyniesie dziewięć otwarć, z czego pięć to nowe marki, które zadebiutują w Galerii Jurajskiej. Wśród nowości, które jeszcze w tym miesiącu zawitają do Częstochowy znaleźć można znaleźć m.in. markę Borgio, oferującą odzieżą dla panów. 

W ofercie salonu klienci znajdą m.in. garnitury, marynarki, koszule, płaszcze, buty oraz akcesoria. Nowy najemca zajmie powierzchnię 82  m kw. Oprócz Borgio, w Jurajskiej ofertę dla mężczyzn mają m.in. Vistula, Bytom, Pawo, Pierre Cardin, Lavard, Kubenz czy Pako Lorente. 

Oprócz tego oferta galerii ma poszerzyć się także o Smoke, czyli sklep tytoniowy, pierwszy tego typu w Galerii Jurajskiej, a także o salon optyczny Kodano, oferujący m.in. badania wzroku, okulary korekcyjne, przeciwsłoneczne, soczewki kontaktowe oraz akcesoria.  

Będzie to już 16 punkt w ofercie zdrowia i urody częstochowskiego centrum handlowego, w tym trzeci salon optyczny. Oprócz Kodano klienci  w galerii znajdują także marki Vision Express oraz Twoje Soczewki. 

W najbliższym czasie po raz kolejny zyska segment odzieży damskiej. Grudzień przyniesie otwarcie m.in. duobrandowego salonu Sugarfree/Cardio Bunny w ofercie, którego znaleźć można damską odzież sportową m.in. legginsy i ubrania treningowe oraz szeroką ofertę sukienek.  Najemca zajmie  lokal mający 85 m kw. 

- Nowości, które pojawią się w naszym tenant-mix'ie dopełnią kluczowe dla nas segmenty ofertowe, a tym samym poszerzą i urozmaicą asortyment dostępny w galerii.  Tym samym kontynuujemy realizację naszej strategii, której jednym z celów jest wzmocnienie oferty m.in. mody czy zdrowia i urody. Sięgamy przy tym po marki unikalne, dotąd nieobecne w Częstochowie - mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej. 

Sporo nowości Galerii Jurajskiej zapewnią także dotychczasowi najemcy, którzy w ostatnich tygodniach przedłużyli umowy. Grupa ta liczy sobie już ponad 50 marek.  W efekcie tylko w listopadzie w nowej lokalizacji otwarty zostanie salon Interesport. Zyska on nową aranżację, a także nowy układ oferty. 

Także salon z kosmetykami do makijażu Inglot będzie miał nowy adres, a co za tym idzie nową aranżację. Podobną zmianę, będącą efektem przeprowadzki, czeka także salon teleoperatora Orange. W grudniu z kolei klienci Jurajskiej będą mogli napić się kawy w kawiarni Costa Coffee , która w nowej lokalizacji zyska nową aranżację. 

więcej informacji:

Galeria Jurajska RSS ALERT    /    galerie handlowe RSS ALERT    /    centra handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.255.49
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.