Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

W I pół. br. w telewizji najczęściej promował się Lidl. Biedronka na 6. miejscu

  • Autor: Press
  • Data: 07-08-2017, 08:14
W I pół. br. w telewizji najczęściej promował się Lidl. Biedronka na 6. miejscu
fot. shutterstock

Lidl uplasował się na najwyższym podium w rankingu marek, które najczęściej pojawiały się w telewizji w formie spotów i sponsoringu w pierwszym półroczu 2017 roku - informuje Press.pl za Codemedia.

W okresie od stycznia do czerwca br. Lidl miał wskaźnik GRP (Gross Raiting Point, zasięg i częstotliwość kampanii) wynoszący 32 100. Za nim znaleźli się operatorzy sieci komórkowych. Biedronka uplasowała się na szóstym miejscu (18 699).

Kolejne miejsca zajęły: miejsce 7. - Tesco (14 247), 8 - Kaufland (13 992), 9 - Rossmann (12 789).

Więcej na press.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 786) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH