Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

W maju Lidl znacząco zwiększył wydatki na reklamę w TV

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 21-05-2014, 12:37

W maju sieć Lidl znacząco zwiększyła wydatki reklamowe. Według danych firmy Nielsen za okres 28 kwiecień - 4 maja sieć przeznaczyła na reklamę w TV 7 094 532 zł. Tydzień później było to już 7 370 840 zł.

Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji TV.

Według danych Instytut Monitorowania Mediów, zdecydowanym liderem pierwszego kwartału pod wzg. budżetów reklamowych jest Lidl, który na promocję przeznaczył ponad dwukrotnie więcej niż druga w rankingu Biedronka. Za reklamy, wśród których dominowały kreacje z udziałem kucharzy-celebrytów, sieć zapłaciła cennikowo ponad 85 mln zł, z czego ponad połowa trafiła do stacji telewizyjnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 381) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH