Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

W niedziele po zakazie handlu sprzedaż e-commerce wzrosła o 26 proc.

Według statystyk dwa miesiące po zakazie handlu w niedziele o 26 proc. wzrosła sprzedaż w e-commerce, z czego 62 proc. sklepów miało zwiększony ruch na stronie, a 56 proc. odnotowało większą sprzedaż w Internecie (traffictrends.pl).

Sklepy oferujące sprzedaż żywności online, czyli tzw. e-grocery odnotowują zwiększoną ilość zamówień w weekendy i dni ustawowo wolne od pracy. Statystycznie branża rośnie o ok. 10 proc. rocznie, a już co siódmy internauta robi regularnie zakupy spożywcze w internecie. Według IceFood.pl w 2018 roku sprzedaż produktów mrożonych wzrosła o ok. 15 proc. Według danych Nielsen, tylko w ciągu ostatniego roku rynek mrożonek powiększył się o 5,8 proc. pod względem wolumenu oraz o 7,4 proc. wartościowo.

Więcej na dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

e-commerce RSS ALERT    /    zakaz handlu w niedziele RSS ALERT    /    trendy e-commerce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.23.234.7
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.