Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

W Polsce elektroniczne etykiety cenowe nie są popularne

  • Autor: wp.pl
  • Data: 05-11-2011, 21:17

Polacy widzą potencjał w tego typu rozwiązaniach, jednak wciąż jest to nowinka techniczna. Tego typu system zamontowała w supermarkecie w Kołobrzegu sieć Intermarche. Jednak w przypadku tej sieci to tylko jednostkowy przypadek - czytamy w serwisie wp.pl.

Jak czytamy w wp.pl, tego typu etykiety są bardzo korzystnym rozwiązaniem dla sklepów z kilku powodów. Przede wszystkim oszczędza się czas i pieniądze. Do tej pory po wprowadzeniu nowych danych w systemie etykieta musiała zostać ręcznie podmieniona przez pracownika. Do takich zmian często jednak dochodziło z opóźnieniem, co skutkowało różnicą w cenie towaru na półce i w kasie

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • janina 07-11-2011, 11:42:
Pomijajac etykiety. Do tego supermarketu Intermache w Kolobrzegu chodziłam wraz z sąsiadką na zakupy bo mieli dobre płatki do gotowania na mleku i bardzo dobrą bułkę tartą - produkcji gdzieś z pod Koszalina ale od kilku miesięcy już tych rzeczy nie ma wię nie chodzimy tam na zakupy.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 340) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH