Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

W Polsce jeden sklep uczestniczy w 1-2 programach lojalnościowych

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 09-05-2013, 15:49

Jeden sklep handlu tradycyjnego FMCG uczestniczy średnio w 1-2 programach motywacyjnych, ale ok. 2/3 z nich chciałaby brać udział w większej ich ilości, wynika z ogólnopolskiego badania uczestników programów lojalnościowych B2B - LOYALTY przeprowadzonego przez TNS Polska według koncepcji DATA SOLUTIONS.

W pierwszej połowie roku firma DATA SOLUTIONS ma zaprezentować wnioski z projektu badawczego realizowanego przez TNS Polska przedstawiającego obraz polskich sklepów tradycyjnego handlu FMCG oraz rolę programów lojalnościowych B2B w ich biznesie.

Ilość programów, w których bierze udział sklep zależy od jego wielkości, a wśród najbardziej aktywnych kategorii produktowych w tym obszarze wymieniane są: piwo, wyroby tytoniowe oraz napoje i soki.

- Badanie LOYALTY insight pozwoliło nam także stworzyć portret polskiego sprzedawcy oraz właściciela sklepu. Na podstawie wyników zaprezentujemy czego sklepy oczekują od producentów, jak powinien wyglądać idealny program lojalnościowy na rynku B2B oraz zastanowimy się jak programy lojalnościowe B2B wpływają na kondycję polskiego handlu tradycyjnego w branży FMCG - mówił Marek Kosakowski Managing Director w DATA SOLUTIONS.

Badanie LOYALTY insight realizowane było od listopada 2012 roku do marca 2013 roku. Składało się z badań jakościowych (FGI oraz IDI) oraz ogólnopolskiego badania ilościowego (CAPI), które odbyło się na próbie 925 osób. Uczestnikami badania byli właściciele, osoby zarządzające oraz sprzedawcy małych, dużych i średnich sklepów niezrzeszonego handlu tradycyjnego FMCG.

Pierwsze w Polsce badanie LOYALTY insight odbywać się będzie cyklicznie i prowadzone będzie w obszarach: B2B obejmującym detalistów w tym sprzedawców oraz właścicieli sklepów, B2C obejmującym konsumentów i B2B obejmującym rynek hurtowy - przedstawicieli handlowych.

DATA SOLUTIONS to międzynarodowa firma (OMNICOM) wsparcia sprzedaży.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 924) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH