Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

W sieci klient poszukuje informacji o produkcie, a kupuje go w sklepie

  • Autor: PAP / Puls Biznesu
  • Data: 15-06-2016, 08:31
W sieci klient poszukuje informacji o produkcie, a kupuje go w sklepie
fot. shutterstock.com

Synchronizacja komunikacji promocyjnej online i offline okazuje się kluczowa, bo klienci korzystają z wielu kanałów - zwraca uwagę "Puls Biznesu".

Kiedy chcemy znaleźć odpowiedź na nurtujące nas pytania, wpisujemy pytanie w internetowe okienko wyszukiwarki. Podobnie sytuacja wygląda w momencie, w którym poszukujemy konkretnego produktu i chcemy uzyskać jak najwięcej informacji na jego temat. Często trafiając na ten idealny, nie kupujemy go online, ale wyruszamy po niego do sieci handlowych. Takie zachowanie nazywamy efektem ROPO (Research Online Purchase Offline), które stawia przed marketerami kolejne wyzwanie - w jaki sposób zaprezentować markę w sieci, tak by konsumenci nie podejmowali decyzji o zakupie produktu marki konsumenckiej?

Konsumenci w internecie najczęściej poszukują informacji o cenie, sprawdzają również opinie innych użytkowników. I tak w 2016 roku aż 95 proc. spośród wszystkich kupujących kupiło odzież lub obuwie w sposób tradycyjny, a internet był głównym źródłem informacji dla czterech proc. wszystkich kupujących - dowiadujemy się z raportu "Wpływ Internetu na zachowania zakupowe Polaków 2011-2016".

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • baja 29-06-2016, 13:45:
a to różnie bywa. ale niektóre rzeczy wolę kupić w necie. znalazłam swoje ulubione miejsce czyli arena. pl. jest bezpiecznie bo każdy sprzedawca sprawdzony, więc mogę się skupić na zakupach :)
  • sprzedawca 15-06-2016, 13:48:
u mnie w sklepie( tekstylia) jest odwrotnie, klient ogląda towar, dotyka i szuka w necie niższej ceny, a jak nie znajdzie i chce kupić to wraca i udaje głupka, u koleżanki na obuwiu również, przychodzą, mierzą i idą szukać, taki mamy obecnie handel

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 812) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH