Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

W stolicy powstanie nowa sieć sklepów spożywczych pod szyldem "Wieprz i Pieprz"

  • Autor: Radosław Wałkuski, dlahandlu.pl, portalspozywczy.pl
  • Data: 13-05-2009, 12:16
W stolicy powstanie nowa sieć sklepów spożywczych pod szyldem

Na początku kwietnia w Warszawie ruszył pierwszy sklep pod szyldem "Wieprz i Pieprz" oferujący produkty bezglutenowe, niskobiałkowe i ekologiczne. Docelowo ma być ich w stolicy ok. 20.

Główną część asortymentu nowego sklepu na warszawskim Ursynowie stanowią wędliny bezglutenowe, ale dostępne są również różne przetwory, soki, makarony, keczupy a nawet chipsy. - Nasza oferta skierowana jest do dwóch grup konsumentów: Po pierwsze do osób, które ze względów zdrowotnych powinny spożywać artykuły bezglutenowe lub niskobiałkowe, po drugie do wszystkich tych, którzy przywiązują większą wagę do tego czym się odżywiają, dla których liczy się produkt smaczny i zdrowy - mówi Maurycy Korsak, właściciel firmy Biotrade, do której należy "Wieprz i Pieprz".

Ofertę nowego sklepu można podzielić na trzy zasadnicze działy: Produkty bezglutenowe, niskobiałkowe i ekologiczne.

Docelowo w Warszawie ma powstać ok. 20 takich sklepów. - Przyjmujemy, że każdego roku będzie się pojawiać około pięciu nowych placówek. Ale wszystko zależy od znalezienia odpowiednich lokalizacji, co wcale nie jest proste. Jeżeli dobrze pójdzie w ciągu roku możemy otworzyć nawet siedem sklepów, ale może się również zdarzyć że liczba ta wynosić będzie trzy lub mniej - wyjaśnia nasz rozmówca.

Według Maurycego Korsaka obecnie osoby chore na celiakię i fenyloketonurię mają bardzo ograniczone możliwości kupowania produktów spełniających wymogi ich diety. - W zwykłych sklepach oferta bezglutenowa i niskobiałkowa praktycznie nie istnieje. W lepszych delikatesach posiadających szeroki wachlarz produktów, artykuły bezglutenowe zajmują najwyżej połowę półki - ocenia Korsak. - Przeciętnie jedna osoba na 15 tys. jest zmuszona stosować dietę niskobiałkową. Teoretycznie to nie dużo, ale w przypadku glutenu lekarze zalecają, aby wszystkie dzieci do pierwszego roku życia jadły żywność niezawierającą tego składnika. Oznacza to, że perspektywy tego segmentu są bardzo duże, choć kluczowe znaczenie odgrywa kwestia odpowiedniej edukacji i informowania konsumentów - dodaje nasz rozmówca.

Oprócz Wieprza i Pieprza Biotrade jest właścicielem sześciu sklepów wędliniarskich Stary Kredens na terenie Wielkopolski. Firma jest wyłącznym dystrybutorem masarni Bieganowo, korzystającej z jednego gatunku świni - Złotnicka Pstra.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 580) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.